Gå til innhold

Når man har slikt eggløsningsslim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da man har eggløsning, eller er det rett før? Prøver såå på barn, og hadde sex den dagen jeg hadde slikt slim blant annet. Har og lastet ned app for å finne ut av eggløsning, men denne og f.eks den jeg finner på nettet stemmer jo ikke overrens med hverandre. Skulle hatt eggløsning den 6 ifølge internett, men hadde den 4 (blant annet), da hadde jeg som sagt dette slimet. Føler at jeg hadde veldig lyst på sex i går og i dag, men mannen i huset er borte på utdrikningslag hele helgen, og ikke hjemme før sent i morgen. Så da er det sikkert alt for sent!!?? 

Anonymous poster hash: 93f95...2b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....

Skrevet

Eggløsningsslim er altså et tegn på at kroppen din forbereder seg til eggløsning og mulig befruktning. Ved å observere forandringene i livmorsekretet kan du få god informasjon om når du sannsynligvis er mest fruktbar.

(kilde: 
http://hvordanbligravid.com/egglosning/egglosningsslim/ )

Anonymous poster hash: 69401...248
Skrevet

Eggløsningsslim er altså et tegn på at kroppen din forbereder seg til eggløsning og mulig befruktning. Ved å observere forandringene i livmorsekretet kan du få god informasjon om når du sannsynligvis er mest fruktbar.

(kilde: http://hvordanbligravid.com/egglosning/egglosningsslim/ )

Anonymous poster hash: 69401...248

Usj, så det er bare en forberedelse? Så det at vi hadde sex den dagen betyr vel ikke noe 😓😓😓

Skrevet

Usj, så det er bare en forberedelse? Så det at vi hadde sex den dagen betyr vel ikke noe 😓😓😓

Jo. For sædcellene kan overleve flere dager, inni deg.

Anonymous poster hash: 4a3df...c9e

Skrevet

Jo. For sædcellene kan overleve flere dager, inni deg.

Anonymous poster hash: 4a3df...c9e

Kan ja, men det er vel ikke så vanlig? Det vanlige er vel at man må treffe så nært EL som mulig?

Skrevet

Kan ja, men det er vel ikke så vanlig? Det vanlige er vel at man må treffe så nært EL som mulig?

...

Skrevet

De sier vel at om en har sex annenhver dag så vil du uansett treffe!

Pass på at det ikke går så til hode på dere at det blir mer plikt enn kos.

Min første satt på 12 forsøk. Mnd før hadde jeg proklamert høyt til mannen at nå, NÅ gav jeg opp, da forsvant på en måte litt av presset og vi gjorde bare det vi ville når vi ville!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...