Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Har et par venninner som har startet med denne. Noen som har prøvd denne? Jeg har heller meldt meg inn i vektklubb og registrerer alt jeg spiser:) Anonymous poster hash: 09885...18d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 funker jo... men man går konstant sulten;) Anonymous poster hash: fb5b6...812
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Hvordan er den? Anonymous poster hash: 59d65...3ff
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Tja...jeg spiste knekkebrød en periode, varierte på type knekkebrød og pålegg. Jeg ble mett.. to knekkebrød til frokost, ett el to til lunch, en vanlig porsjon middag(ikke for mye, men til at jeg ble mett) og ett el to knekkebrød til kvelds. Så godt forskjell etter en uke. Drakk mye vann, evt fun light.. Masse godt pålegg å ha på knekkebrød som gjør at man blir mett Anonymous poster hash: 13980...ab4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Jeg har ikke prøvd knekkebrød dietten, men har prøvd andre dietter med veldig ensformig mat. Problemet med de er at man går utrolig lei, og da kan man fort skeie virkelig ut.Det er ikke noen man holder ut på lenge i hvert fall Anonymous poster hash: 4854a...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå