Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Det er et av navnene vi liker best, men er det kjedelig ? vi synes det passer fint med søskens navn. har også Casper og Liam på listen,står mellom de 3, lille gutt ble født 1 januar, så vert navnløs snart en uke nå,men er usikre,men Henrik er vel favoritten min,mens han er mer usikker Anonymous poster hash: 23172...9af
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Tidløst og klassisk, et navn alle har hørt før og ingen reagerer negativt på Har selv en nevø som heter det. Min sønn på 13 har en Henrik i klassen som, mens sønnen min på 15 har to Henrik i sin klasse, da blir det Henrik H og Henrik K. Anonymous poster hash: b4568...91d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Som SKAM-fan må jeg bare rope jaaa Henrik er kjempefint. Anonymous poster hash: 2dc0d...32a
Mamma til 2 søte Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Jeg kjenner en fantastisk gutt som heter Henrik! Så absolutt JA! 😊 Herlig navn!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Henrik er fint og finest av de tre. Anonymous poster hash: 198af...53c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Jeg har en Henrik <3 Anonymous poster hash: 05e10...fa5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Henrik er nydelig. Har ikke det navnet selv men det har stått på listen. Akkurat nå tenker jeg på bittelille Henrik i barnehagen. En bustete liten gutt som kunne trengt sin første hårklipp i en alder av tre år. En liten gutt som konstant har grønn snørr hengende fra nesa og ned til haka 😳 Anonymous poster hash: 4d01e...1ee
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 Henrik er fint og absolutt finest av de tre forslagene. Anonymous poster hash: ba66a...06f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Nydelig navn og skulle gjerne valgt det selv, men her er det bare jenter. Anonymous poster hash: 2ae42...d91
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 Tusen takk for svar. Ja liker det best selv,og mannen sier egentlig det er det samme,men tror han liker Liam best,men det er det jeg liker minst,selvom jeg liker det godt Anonymous poster hash: 23172...9af
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 Som SKAM-fan må jeg bare rope jaaa Henrik er kjempefint. Anonymous poster hash: 2dc0d...32a 😃😃😃😃😃😃 Det har vokst på meg også denne høsten 😂😂 Anonymous poster hash: 40b30...8a4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 Henrik er kjempefint! Vinner lett over de andre alternativene. Her hadde det blitt Henrik hvis ikke nabogutten allerede het det. Anonymous poster hash: 4fc03...f57
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 Jeg liker det ikke Anonymous poster hash: 3ffdc...008
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 Takk for alle svar, de fleste liker det godt ser jeg, så blir nok en liten Henrik her, passer godt til Even og Peder også . Anonymous poster hash: 23172...9af
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Henrik er flott! De to andre liker jeg ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 5dc77...326
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 Jeg sitter med verdens fineste Henrik i armene mine nå😍alltid likt navnet, nå har det vokst for meg, så nå ELSKER jeg det navnet 😊 Anonymous poster hash: c1c95...f47
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 Har en nydelig gutt som heter Henrik her <3 Anonymous poster hash: be9c1...fe6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #19 Skrevet 7. januar 2017 Takk for alle svar, de fleste liker det godt ser jeg, så blir nok en liten Henrik her, passer godt til Even og Peder også . Anonymous poster hash: 23172...9af Gå for Henrik! Liam og Casper passer ikke godt til Even og Peder altså. Kasper passer bedre hvis dere dropper å skrive det med C. Anonymous poster hash: 4fc03...f57
It's all about me Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Takk for alle svar, de fleste liker det godt ser jeg, så blir nok en liten Henrik her, passer godt til Even og Peder også . Anonymous poster hash: 23172...9af Har du allerede en Even og skal kalle nesten Henrik?Ups, der kommer du til å få masse kommentarer så håper du er SKAM-fan. Even i sesong 3 spilles av Henrik Holm, mange kommer nok til å spøke om at du tar det derifra. Just as you know. Hvis du ikke ser SKAM er Even/Henrik kjekkasen til venstre i bildet mitt Selv liker jeg begge navnene. Endret 7. januar 2017 av It's all about me!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #22 Skrevet 7. januar 2017 Har og en Henrik ❤ Flott navn Anonymous poster hash: cec3a...95d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #23 Skrevet 8. januar 2017 Har du allerede en Even og skal kalle nesten Henrik? Ups, der kommer du til å få masse kommentarer så håper du er SKAM-fan. Even i sesong 3 spilles av Henrik Holm, mange kommer nok til å spøke om at du tar det derifra. Just as you know. Hvis du ikke ser SKAM er Even/Henrik kjekkasen til venstre i bildet mitt Selv liker jeg begge navnene. Ikke sett skam nei Men han har fått navnet Henrik nå . hehe det var jo litt rart på en måte da han var forresten veldig søt, så da har min lille henrik og Even noe og leve opp til Anonymous poster hash: 23172...9af
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #24 Skrevet 8. januar 2017 Henrik er nydelig, og min eldste heter det 😊❤️ Anonymous poster hash: 5bb30...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå