Gå til innhold

hva tenker dere om Henrik ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et av navnene vi liker best, men er det kjedelig ? vi synes det passer fint med søskens navn. har også Casper og Liam på listen,står mellom de 3, lille gutt ble født 1 januar, så vert navnløs snart en uke nå,men er usikre,men Henrik er vel favoritten min,mens han er mer usikker



Anonymous poster hash: 23172...9af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidløst og klassisk, et navn alle har hørt før og ingen reagerer negativt på

 

 

Har selv en nevø som heter det. Min sønn på 13 har en Henrik i klassen som, mens sønnen min på 15 har to Henrik i sin klasse, da blir det Henrik H og Henrik K.

 

Anonymous poster hash: b4568...91d

Skrevet

Som SKAM-fan må jeg bare rope jaaa :)

Henrik er kjempefint.

 

Anonymous poster hash: 2dc0d...32a

Skrevet

Jeg kjenner en fantastisk gutt som heter Henrik! Så absolutt JA! 😊 Herlig navn!

Skrevet

Henrik er fint og finest av de tre. 



Anonymous poster hash: 198af...53c
Skrevet

Jeg har en Henrik <3

 

Anonymous poster hash: 05e10...fa5

Skrevet

Henrik er nydelig. Har ikke det navnet selv men det har stått på listen. Akkurat nå tenker jeg på bittelille Henrik i barnehagen. En bustete liten gutt som kunne trengt sin første hårklipp i en alder av tre år. En liten gutt som konstant har grønn snørr hengende fra nesa og ned til haka 😳

 

Anonymous poster hash: 4d01e...1ee

Skrevet

Henrik er fint :) og absolutt finest av de tre forslagene.

 

Anonymous poster hash: ba66a...06f

Skrevet

Nydelig navn og skulle gjerne valgt det selv, men her er det bare jenter.

 

Anonymous poster hash: 2ae42...d91

Skrevet

Tusen takk for svar. Ja liker det best selv,og mannen sier egentlig det er det samme,men tror han liker Liam best,men det er det jeg liker minst,selvom jeg liker det godt



Anonymous poster hash: 23172...9af
Skrevet

Som SKAM-fan må jeg bare rope jaaa :)

Henrik er kjempefint.

 

Anonymous poster hash: 2dc0d...32a

😃😃😃😃😃😃 Det har vokst på meg også denne høsten 😂😂

 

Anonymous poster hash: 40b30...8a4

Skrevet

Henrik er kjempefint! Vinner lett over de andre alternativene.

Her hadde det blitt Henrik hvis ikke nabogutten allerede het det.

 

 

Anonymous poster hash: 4fc03...f57

Skrevet

Jeg liker det ikke



Anonymous poster hash: 3ffdc...008
Skrevet

Takk for alle svar, de fleste liker det godt ser jeg, så blir nok en liten Henrik her, passer godt til Even og Peder også :)



Anonymous poster hash: 23172...9af
Skrevet

Henrik er flott! De to andre liker jeg ikke i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: 5dc77...326

Skrevet

Jeg sitter med verdens fineste Henrik i armene mine nå😍alltid likt navnet, nå har det vokst for meg, så nå ELSKER jeg det navnet 😊

 

Anonymous poster hash: c1c95...f47

Skrevet

Har en nydelig gutt som heter Henrik her <3



Anonymous poster hash: be9c1...fe6
Skrevet

 

Takk for alle svar, de fleste liker det godt ser jeg, så blir nok en liten Henrik her, passer godt til Even og Peder også :).

 

Anonymous poster hash: 23172...9af

Gå for Henrik! Liam og Casper passer ikke godt til Even og Peder altså. Kasper passer bedre hvis dere dropper å skrive det med C.

 

Anonymous poster hash: 4fc03...f57

Skrevet (endret)

Takk for alle svar, de fleste liker det godt ser jeg, så blir nok en liten Henrik her, passer godt til Even og Peder også :). Anonymous poster hash: 23172...9af

Har du allerede en Even og skal kalle nesten Henrik?

Ups, der kommer du til å få masse kommentarer så håper du er SKAM-fan.

Even i sesong 3 spilles av Henrik Holm, mange kommer nok til å spøke om at du tar det derifra. Just as you know.

 

Hvis du ikke ser SKAM er Even/Henrik kjekkasen til venstre i bildet mitt :)

 

Selv liker jeg begge navnene.

Endret av It's all about me!
Skrevet

Heilt klart Henrik av dei tre alternativa. 

Skrevet

Har og en Henrik ❤ Flott navn

 

Anonymous poster hash: cec3a...95d

Skrevet

Har du allerede en Even og skal kalle nesten Henrik?

Ups, der kommer du til å få masse kommentarer så håper du er SKAM-fan.

Even i sesong 3 spilles av Henrik Holm, mange kommer nok til å spøke om at du tar det derifra. Just as you know.

 

Hvis du ikke ser SKAM er Even/Henrik kjekkasen til venstre i bildet mitt :)

 

Selv liker jeg begge navnene.

 

 

Ikke sett skam nei :) Men han har fått navnet Henrik nå :). hehe det var jo litt rart på en måte da :) han var forresten veldig søt, så da har min lille henrik og Even noe og leve opp til :)

 

Anonymous poster hash: 23172...9af

Skrevet

Henrik er nydelig, og min eldste heter det 😊❤️

 

Anonymous poster hash: 5bb30...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...