Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Den så jeg ikke helt komme, men nok lurt å roe ned tempoet litt.. De virker fryktelig travle, mange jern i ilden. Så i utgangspunktet kan begge leve på bloggen da? Anonymous poster hash: abd79...675
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Hm.. Flyttet de ikke akkurat pga mannens fotball? Synd for eldste datteren at de ikke fant ut det litt før, så hun hadde sluppet å bytte bhg,hus etc. Anonymous poster hash: 7a770...f1f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Har de lagt ut den minste på Finn.no!? Er knapt nevnt og sjeldent avbildet.. Anonymous poster hash: c0960...8a4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 De hadde vel flytta uansett,hun er jo derfra Anonymous poster hash: a0b59...17e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Hm.. Flyttet de ikke akkurat pga mannens fotball? Synd for eldste datteren at de ikke fant ut det litt før, så hun hadde sluppet å bytte bhg,hus etc. Anonymous poster hash: 7a770...f1f Tror ikke de flyttet pga fotballen nei. De hadde ikke tenkt å bli i Skien for alltid, ingen av dem har familie der. Anonymous poster hash: 481b5...d2c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Den så jeg ikke helt komme, men nok lurt å roe ned tempoet litt.. De virker fryktelig travle, mange jern i ilden. Så i utgangspunktet kan begge leve på bloggen da? Anonymous poster hash: abd79...675 Hvor har du sett det? Anonymous poster hash: 34716...3b4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Hm.. Flyttet de ikke akkurat pga mannens fotball? Synd for eldste datteren at de ikke fant ut det litt før, så hun hadde sluppet å bytte bhg,hus etc. Anonymous poster hash: 7a770...f1f Det er ofte greit å vite hva man snakker om før man kritiserer, syns du ikke? De flytter til hennes hjemby på tross av fotballen. Han takket jo nei til videre kontrakt i Odd for å kunne flytte. Anonymous poster hash: 34716...3b4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Det er ofte greit å vite hva man snakker om før man kritiserer, syns du ikke? De flytter til hennes hjemby på tross av fotballen. Han takket jo nei til videre kontrakt i Odd for å kunne flytte. Anonymous poster hash: 34716...3b4 Beklager at jeg ikke er så oppdatert på detaljene i andres liv. Du virker patetisk. Skal aldri uttale meg om din kjære fotballfrue igjen. Anonymous poster hash: 7a770...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå