Yellow Brick Road Skrevet 8. januar 2017 #51 Skrevet 8. januar 2017 Begge deler er totalt uakseptabelt. Kan ikke ungene klare seg alene i garderoben må de vente med svømmekurs til de klarer det. Anonymous poster hash: 887ee...6dd Det er jeg enig i, men hadde jeg måtte velge, så hadde jeg valgt faren. Jeg har et stygt eksempel på resultat av en 6-7 åring i dusjen til noen av "feil" kjønn, men av fare for å bli gjenkjent så vil jeg ikke skrive om det her. Vil bare si at både jenter og gutter i den alderen er opptatt av sånne ting, så det er bortimot et overgrep mot den som blir tatt med inn i "feil" garderobe også, ikke bare for dem som får besøk i sin garderobe.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #52 Skrevet 8. januar 2017 Den skjønte jeg ikke. Men om du mener at de er evneveike dersom de går rundt og forteller at de har sett tissen eller puppene til læreren sin i dusjen, så trenger de ikke å være evneveike av den grunn.Tenkte mer på grunnen til at de var der i utgangspunktet, at de er for evneveike til å gå alene i garderoben. Eller alternativt, at de har for hysteriske mødre til å få lov å gå alene. Siste grunn er nok like utbredt.. Anonymous poster hash: 07828...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå