Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Hva slags grunn kan en iraker ha for å søke asyl i Norge? Anonymous poster hash: a029a...d6d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Mange grunner til det. Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: 7cbcd...a30
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Mange grunner til det. Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: 7cbcd...a30 Fordi jeg har blitt kjent med en, men kvier meg litt for å spørre! Hvordan er situasjonen i Irak nå? Anonymous poster hash: a029a...d6d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Fordi jeg har blitt kjent med en, men kvier meg litt for å spørre! Hvordan er situasjonen i Irak nå? Anonymous poster hash: a029a...d6d Ikke for å være frekk, men ser du ikke på nyhetene? IS, selvmordsbombere, bomber i hytt og pine, korrupsjon osv osv. Er jo omtrent daglig bomber som går av i Bagdad, IS har kontroll over en del områder i Irak og dreper omtrent alle som ikke er sunnimuslimer. De kidnapper, voldtar og dreper i massevis. Anonymous poster hash: 7cbcd...a30
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 De irakerne jeg kjenner er stort sett 2.generasjon eller høyt utdannet, og mange av dem reiser på ferie dit og/eller har eiendom der. Så er nok ganske store forskjeller i forhold... Anonymous poster hash: 395bb...452
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Ikke for å være frekk, men ser du ikke på nyhetene? IS, selvmordsbombere, bomber i hytt og pine, korrupsjon osv osv. Er jo omtrent daglig bomber som går av i Bagdad, IS har kontroll over en del områder i Irak og dreper omtrent alle som ikke er sunnimuslimer. De kidnapper, voldtar og dreper i massevis. Anonymous poster hash: 7cbcd...a30 Du virker dessverre ikke å være helt oppdatert selv? I Bagdad er de fleste shiamuslimer og det er sunnimuslimer som kan stå i fare for forfølgelse av myndighetene. Anonymous poster hash: 78cb7...e4e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 Les gjerne mer her, HI. https://udiregelverk.no. Søk opp det aktuelle landet. Anonymous poster hash: 78cb7...e4e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Du virker dessverre ikke å være helt oppdatert selv? I Bagdad er de fleste shiamuslimer og det er sunnimuslimer som kan stå i fare for forfølgelse av myndighetene. Anonymous poster hash: 78cb7...e4e Er det ikke det hun sier da? Anonymous poster hash: bf541...0ae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 Nei. Anonymous poster hash: 78cb7...e4e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 Nei. Anonymous poster hash: 78cb7...e4e Helt riktig det må nok få meg briller.... Anonymous poster hash: bf541...0ae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 Du virker dessverre ikke å være helt oppdatert selv? I Bagdad er de fleste shiamuslimer og det er sunnimuslimer som kan stå i fare for forfølgelse av myndighetene. Anonymous poster hash: 78cb7...e4e Les en gang til hva jeg skrev.. Anonymous poster hash: 7cbcd...a30
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 Hvorfor det? 😊 Anonymous poster hash: 78cb7...e4e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 Du virker dessverre ikke å være helt oppdatert selv? I Bagdad er de fleste shiamuslimer og det er sunnimuslimer som kan stå i fare for forfølgelse av myndighetene. Anonymous poster hash: 78cb7...e4e Nå snakket hun om IS, og så vidt meg bekjent er ikke IS en del av myndighetene i Irak. Anonymous poster hash: 9ff42...811
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 De irakerne jeg kjenner er stort sett 2.generasjon eller høyt utdannet, og mange av dem reiser på ferie dit og/eller har eiendom der. Så er nok ganske store forskjeller i forhold... Anonymous poster hash: 395bb...452 Da burde de flytte tilbake. Så fort de reiser på ferie dit de kom fra, bør de bli hevet ut av Norge. Anonymous poster hash: a974c...046
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 Da burde de flytte tilbake. Så fort de reiser på ferie dit de kom fra, bør de bli hevet ut av Norge. Anonymous poster hash: a974c...046 Så en person med oppholdstillatelse i Norge, som jobber, betaler skatt osv skal måtte flytte fra landet fordi han dro på ferietur til hjemlandet? Skal ingen få permanent oppholdstillatelse? Anonymous poster hash: a029a...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå