Gå til innhold

Irakisk asylsøker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags grunn kan en iraker ha for å søke asyl i Norge?

Anonymous poster hash: a029a...d6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange grunner til det. Hvorfor lurer du?

Anonymous poster hash: 7cbcd...a30

Skrevet

Mange grunner til det. Hvorfor lurer du?

Fordi jeg har blitt kjent med en, men kvier meg litt for å spørre!

Hvordan er situasjonen i Irak nå?

Skrevet

Fordi jeg har blitt kjent med en, men kvier meg litt for å spørre!

Hvordan er situasjonen i Irak nå?

Ikke for å være frekk, men ser du ikke på nyhetene? IS, selvmordsbombere, bomber i hytt og pine, korrupsjon osv osv. Er jo omtrent daglig bomber som går av i Bagdad, IS har kontroll over en del områder i Irak og dreper omtrent alle som ikke er sunnimuslimer. De kidnapper, voldtar og dreper i massevis.

Skrevet

De irakerne jeg kjenner er stort sett 2.generasjon eller høyt utdannet, og mange av dem reiser på ferie dit og/eller har eiendom der. Så er nok ganske store forskjeller i forhold...

Anonymous poster hash: 395bb...452

Skrevet

Ikke for å være frekk, men ser du ikke på nyhetene? IS, selvmordsbombere, bomber i hytt og pine, korrupsjon osv osv. Er jo omtrent daglig bomber som går av i Bagdad, IS har kontroll over en del områder i Irak og dreper omtrent alle som ikke er sunnimuslimer. De kidnapper, voldtar og dreper i massevis.

Du virker dessverre ikke å være helt oppdatert selv? I Bagdad er de fleste shiamuslimer og det er sunnimuslimer som kan stå i fare for forfølgelse av myndighetene.

Anonymous poster hash: 78cb7...e4e

Skrevet

Du virker dessverre ikke å være helt oppdatert selv? I Bagdad er de fleste shiamuslimer og det er sunnimuslimer som kan stå i fare for forfølgelse av myndighetene.

Er det ikke det hun sier da?

Anonymous poster hash: bf541...0ae

Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei.

Helt riktig det  :eeeh:  :eeeh:  :eeeh:  må nok få meg briller....

Anonymous poster hash: bf541...0ae

Skrevet

Les en gang til hva jeg skrev..

Skrevet

Hvorfor det? 😊

Skrevet

Nå snakket hun om IS, og så vidt meg bekjent er ikke IS en del av myndighetene i Irak.

Anonymous poster hash: 9ff42...811

Skrevet

De irakerne jeg kjenner er stort sett 2.generasjon eller høyt utdannet, og mange av dem reiser på ferie dit og/eller har eiendom der. Så er nok ganske store forskjeller i forhold...

Anonymous poster hash: 395bb...452

Da burde de flytte tilbake. Så fort de reiser på ferie dit de kom fra, bør de bli hevet ut av Norge.

Anonymous poster hash: a974c...046

Skrevet

Da burde de flytte tilbake. Så fort de reiser på ferie dit de kom fra, bør de bli hevet ut av Norge.

Anonymous poster hash: a974c...046

Så en person med oppholdstillatelse i Norge, som jobber, betaler skatt osv skal måtte flytte fra landet fordi han dro på ferietur til hjemlandet?

Skal ingen få permanent oppholdstillatelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...