Gå til innhold

Han dro bare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her nå dypt fortvilet og lei meg, sambo bare stakk av for noen dager siden og dro hjem (han er ikke fra samme by som meg) og helt uten grunn egentlig, vi har hatt det turbelent i fjor men vi var så lykkelig nå og på rett spor, vi ble nyligen forlovet.. Han dro etter en liten krangel pga han var full og mente jeg var utro mot han fordi en fyr sendte meldinger til meg på natten på fb, neste morgen var han borte vekk.. Blokkerte meg på facebook og la igjen åpen facebook her på dataen, der stod det at han hadde sendt meldinger til flere "venninner" og sa han var nå singel og ser fram til å date dem...

Jeg er helt sjokkert... Har ikke hørt fra ham og jeg forstår virkelig ikke at han kan bare klikke og dra på den måten...

Sitter bare her og gråter og klarer ikke å spise eller noen ting... :(

Anonymous poster hash: bad2c...0bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

la han bare dra.. du finner noe bedre enn de der. en mann stikker ikke bare av slik.

Anonymous poster hash: d6536...2da

Skrevet

Den mannen har akkurat gjort deg en tjeneste, han har vist deg sitt sanne jeg, og nå kan du slippe å kaste bort år av ditt liv på ham.

Gråt ut håpet om den du trodde han var, men innse at han ikke er den mannen du en gang trodde.

Å leve med en sjalu fyr, en man stadig har det turbulent med og en mann som stikker av slik og så "hevner" seg, det er ikke en mann man får et godt liv med.

Ta vare på deg selv. Og tro på at det finnes mye bedre menn der ute enn han der!

Anonymous poster hash: 02507...781
Skrevet

Han ventet bare på en mulighet, nå fant han den....

Nå kan han si at det var din skyld at han måtte dra, du drev og chattet med andre menn og han kunne ikke leve med det. Nå kan han med hevet hode dra fra samboer og barn, og leve livet sitt som han vil.

Anonymous poster hash: e2aef...6c7
Skrevet

Jeg skjønner at du er fortvilet nå, men jeg tror du kommer til å takke høyere makter om ei stund, når du skjønner hva du slapp unna.

Hvis mannen min hadde anklaget meg for å være utro pga en melding på fb, uansett om det var dag eller natt, hadde jeg klikket. Slik kontrollende og sjalu oppførsel hadde jeg ikke godtatt, det er ikke greit, og kan være starten på eskalerende sjalusi og kontroll.

Gråt, vær lei deg, og samtidig være glad for at han viste deg sitt egentlige jeg nå før heller enn siden.

Anonymous poster hash: 47f6d...1e5

Skrevet

Sitter her nå dypt fortvilet og lei meg, sambo bare stakk av for noen dager siden og dro hjem (han er ikke fra samme by som meg) og helt uten grunn egentlig, vi har hatt det turbelent i fjor men vi var så lykkelig nå og på rett spor, vi ble nyligen forlovet.. Han dro etter en liten krangel pga han var full og mente jeg var utro mot han fordi en fyr sendte meldinger til meg på natten på fb, neste morgen var han borte vekk.. Blokkerte meg på facebook og la igjen åpen facebook her på dataen, der stod det at han hadde sendt meldinger til flere "venninner" og sa han var nå singel og ser fram til å date dem...

Jeg er helt sjokkert... Har ikke hørt fra ham og jeg forstår virkelig ikke at han kan bare klikke og dra på den måten...

Sitter bare her og gråter og klarer ikke å spise eller noen ting... :(

Slikt gjør man bare ikke. Det er psykisk terror.

Var sammen med en slik psycho da jeg var yngre. Han kunne stikke av rett etter en ubetydelig krangel, til sin familie, og jeg fikk ikke tak i han på mange dager, noen ganger flere uker. Og han fikk det alltid til å se ut som at alt var min feil, at jeg måtte si unnskyld, selv om det var han som klikket uten forvarsel..Det var de verste årene i mitt liv. Ikke ta han tilbake, dette vitnet om en psykisk ustabil mann. Hva blir det neste?

Anonymous poster hash: eaeef...75a

Skrevet

Takk for svar.. det er ikke første gang han stikker av men vi lovet hverandre å jobbe med forholdet og skulle aldri gjøre det slutt., skrev et kontrakt på leilighet for noen dager siden.. nå er han borte og alt er min feil.. moren har slettet meg fra Facebook og han har blokkert meg .. jeg sitter igjen her og føler meg så ussel og kvalm.. forstår virkelig ikke at han kan forandre personlighet så fort

Anonymous poster hash: 5495c...b8e

Skrevet

Takk for svar.. det er ikke første gang han stikker av men vi lovet hverandre å jobbe med forholdet og skulle aldri gjøre det slutt., skrev et kontrakt på leilighet for noen dager siden.. nå er han borte og alt er min feil.. moren har slettet meg fra Facebook og han har blokkert meg .. jeg sitter igjen her og føler meg så ussel og kvalm.. forstår virkelig ikke at han kan forandre personlighet så fort

Nei, det er ikke din feil. Dette valgte han helt selv, det var han som gikk. Vil du leve i et slikt forhold resten av livet?

Anonymous poster hash: 47f6d...1e5

Skrevet

Altså, mener du at han har "forandret personlighet"? Han har gjort det samme før! Han var jo an accident waiting to happen!!

Anonymous poster hash: dbf22...c8a

Skrevet

Nei men jeg klarer ikke helt å akseptere at dette faktisk er sant, er jo så glad i han:( 

Skrevet

En bagatell i det hele; men har moren hans slettet deg fra Facebook? Merkelig oppførsel fra voksne folk..

Anonymous poster hash: 61c87...695

Skrevet

Skjønner det er vanskelig å forstå dette akkurat nå,men pris du deg lykkelig for at han dro, og at du er kvitt ham. Jeg lover: du har det ekstremt mye bedre uten en slik dust.

Anonymous poster hash: b4c67...b53

Skrevet

Klarer ikke å gå igjennom dette.. sitter her helt alene og har ingen :(

Skrevet

Takk gud fordi han stakk. Livet ligger foran deg.

Anonymous poster hash: 519e8...4e1
Skrevet

Dere har ingen barn sammen ?

Anonymous poster hash: 6c0ae...b1b

Skrevet

Klarer ikke å gå igjennom dette.. sitter her helt alene og har ingen :(

Det klarer du så fint så! Alene er en bra ting i dette tilfellet. Eksen din virker alt annet enn stabil. Du må si opp leieforholdet i dag og se om du kan komme deg ut av det uten ekstra oppsigelsestid (forklar situasjonen). Høres ut som han bare har ventet på en mulighet for å stikke av (igjen). Vær bare glad at du ikke har kastet bort mer tid på hab. Det er ikke din skyld og aldri betvil dette. Du kan forøvrig være glad for at verken mor eller sønn vil være ned deg på Facebook - de kan uansett defineres som søppel/spam ;) Husk at hva du enn gjør så aldri unnskyld for å få han tilbake. Har han psykopatiske trekk vil han få deg til å underkaste deg og få deg til å tro at alt er din skyld (noe det ikke er!

Anbefaler deg å sjekke ut denne lenken hvis du får tunge stunder:

http://www.sidetmedord.no

Ellers så bør du prøve å gjenoppta kontakten med gamle venner eller søke etter nye venner på nett. Skaff deg en hobby og vær sammen med andre. Blokker eksen din tilbake så slipper du skittkasting fra han senere. Lykke til!

PS: har dere barn må du få meklingsattest på familievernkontoret.

Skrevet

Skjønner at det er kjipt, men når han oppfører seg slik er det best at du bare lar han dra. Bra han reiste før dere ble gift og fikk barn sammen.

Skrevet

Eehh.... Hvor gammel er han? Hørtes veldig tenåringsdrama ut...

Anonymous poster hash: 7b810...7c8
Skrevet

Han har ikke endret personlighet - han er bare den han har vært hele tiden. Du sier det jo selv, det er ikke første gang han har stukket av. Dette er det han gjør. Dette er den han er!

Flott at han og moren har slettet deg fra facebook! Gjør som en annen over her sier, blokker dem tilbake, da kan de ikke bare komme tilbake og du slipper ev. ubehagelige meldinger fra dem.

Det er du som har mest grunn til å kutte han (dem) ut!

Nei men jeg klarer ikke helt å akseptere at dette faktisk er sant, er jo så glad i han:( 

Vet du, nå skal jeg si noen ord som nok er litt tøffe å høre akkurat nå mens du er i sjokk, men det er bare sannheten.

Det er ikke ham du er glad i! Du er garantert glad i "ham", men problemet er at "ham" ikke er den du ønsker, håper og lurer deg selv til å tro at han er. Du er glad i den du en gang trodde han var, mens han fremdeles skjulte sitt egentlige jeg for deg og fremstod som en drømmekjæreste. Det er "ham" du er glad i.

Du er ikke glad i han som stadig stikker av, han som er sykelig sjalu, han som kontrollerer deg, han som lar deg leve i konstant turbulent forhold og som stadig vekk lover deg gull og grønne skoger, men aldri innfrir. For HAN er en destruktiv mann, en mann som allerede har påvirket deg negativt altfor lenge og som garantert vil ødelegge deg om du fortsetter et forhold med ham.

Det er tøft å innse dette, for da må man også innse at man har valgt å leve i drømmen og ikke forholde seg til det forholdet faktisk har vært. Men du kan nå gi slipp på ham med veldig god samvittighet - selv om dere ev. har barn sammen. Dere har et veldig turbulent forhold det siste året - dvs. du har prøvd. Men når han atter en gang svikter deg og dropper forholdet på en slik måte, da både kan og MÅ du holde deg unna ham i fremtiden.

Har dere ikke barn sammen, vær glad til, for da slipper du å ha noe som helst kontakt med ham i fremtiden.

Har dere barn sammen, så må du faktisk la være å gå inn i et forhold til ham igjen, for barnas skyld. Det å vokse opp med en far som stikker av og blokkerer all kontakt er ikke skikket å bo sammen med barna, det skaper en stor utrygghet i hele oppveksten.

Han har vist deg sin egentlige personlighet - den han har vært hele tiden. Det er ikke en personlighet og psyke du kan leve med, for det vil ødelegge deg.

Brett opp armene. Kjenn på sinnet i deg - ikke p...... om du lenger aksepterer å bli behandlet som søppel!

Og så gjør du alt du må for å kutte alle bånd.

Har dere barn, bestill mekling på fvk mandag og få fvk om å informere han om timen (fortell dem at han har blokkert deg).

Vis ham at nå tar du kontroll over ditt eget liv og at du ikke lenger finner deg i å bli behandlet som en dritt.

Stå opp for deg selv!

Anonymous poster hash: 02507...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...