Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Sønnen vår blir 12 år, og vi tenker på dette med barnebursdag. Han vil ha i år også, og det er helt i Når hadde dere siste barnebursdag? Anonymous poster hash: 3caba...892
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Hva mener du? Barn slutter jo ikke å feire bursdag med vennene sine i klassen? Anonymous poster hash: 09d25...ace
skinnfilla Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Vi inviterer alle jentene (noen ganger gutter og jenter) ut barneskolen. Etter det blir det venner med på pizza og kino Feks , har også vært på skøytebane, klatrepark og gocart
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Her er det fra 10 års alder. Da inviterer de bare noen få nærme venner, spiser pizza og ser en film eller lignende Anonymous poster hash: b15f6...c05
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Hva mener du? Barn slutter jo ikke å feire bursdag med vennene sine i klassen?Anonymous poster hash: 09d25...ace Så dere inviterer alle i klassen ( eller alle jentene eller guttene) frem til de flytter hjemmefra? Jeg tenker når kan de velge hvem de vil? Ikke bare klassen. Mvh HI Anonymous poster hash: 3caba...892
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Vi har tenkt "alle jentene i klassen" ut barneskolen. Etter det: utvalgte venner. Anonymous poster hash: 9fa4c...ebf
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Her har 10 åringen feiret med hele klassen for siste gang. De er 3/4 gutter, så ber bestandig jentene også da det ikke utgjør noen større forskjell med tanke på antallet. 2 av guttene har assistenter på seg konstant på skolen, og foreldrene er oppfordret til å følge i bursdag men mener guttene er for store til det. Alle bursdager opp gjennom årene har vært preget av disse, helt grusomt til tider. Hadde "leid" inn ekstra "personale" til sist bursdag, men dette er jo mennesker som ikke kjenner gutta- det gjør jo heller ikke jeg på den måten, så det har liten hensikt. Når vår gutt fyller 11 blir det noen av gutta/jentene, og det blir pizza ute og kanskje kino. De er så mange gutter og begynner bli store så de har funnet sine venner. Vet flere i klassen blir å gjøre det sånn, folk er leie og uansett syns jeg barna er store nok nå til å få bestemme selv hvordan de vil feire. Anonymous poster hash: 04b4f...8bb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 mine var lei av 'the big production' da de fyldte 10. de ønsket seg heller en mindre feiring med utvalgte venner. mens jeg ser at det er vanlig med barnebursdag ut 7. trinn. Anonymous poster hash: bd721...ea7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 Her er det vanlig ut ungdomsskolen. Sønnen min i 7.klasse er i 13-års dag til en kompis i kveld, sammen med alle guttene i klassen Anonymous poster hash: c7289...87f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 Vi tenkte å ikke ha det til og med 11 års dagen. Eldste blir 12 i år og da blir det baren noen få. Anonymous poster hash: b197b...252
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 Her har vi nettopp hatt tolvåring for vår eldste, men hele klassen. Neste år begynner de på ungdomsskolen i ny klasse. Om det da blir naturlig å invitere klassen eller andre venner vet vi ikke nå. Det vil tiden vise. Anonymous poster hash: 6cbb8...624
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 Her er det vanlig med alle gutter/jenter eller hele klassen ut barneskolen. Etter det feirer de fleste med å bare invitere de beste vennene med seg ut å spise og så kino eller hjemme med overnatting. Anonymous poster hash: 58efc...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå