Gå til innhold

Er det noen her som har leid ut ett rom i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i veldig knipe.Jeg kjøpte hus for ett år siden og nå er det lekkasje på badet.Membranen er ikke tett.Alt må rives opp.Jeg lurte på om jeg skal leie ut ett rom.Men er usikker på hvordan det kan bli.Er det noen her som har gjort det?Hvordan fungerer det?

Anonymous poster hash: e086d...29d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ufør alenemor som stort sett bare er hjemme.Vet ikke om jeg vil takle å ha noen boende her.Men vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Kan du selge huset?

Anonymous poster hash: 4f0f1...2b7

Skrevet

Selge uten å renovere det tenker du på ?Kan jo selge men da taper jeg så mye penger.Det er vanskelig dette.Badet er ubrukelig.Slitsomt .Jeg har virkelig vært uheldig med huskjøp-

Skrevet

Tror du noen vil leie et rom i et hus med ubrukelig bad da?

Anonymous poster hash: be8f0...c78
Skrevet

Har du ikke boligkjøperforsikring? Du må evt høre med banken din om å få låne mer på huset. Evt avtale med snekkerfirma om avbetaling. Ta ut feriepengene? Hadde aldri taklet å ha noen fremmede i huset mitt.

Anonymous poster hash: 18191...bfc

Skrevet

Jeg leier ut et rom til student. Stille og rolig jente som stort sett er på skolen,kommer hjem i 16 tiden. I starten var hun bare på rommet omtrent,men nå spiser hun middag med oss og ser gjerne en film med meg i helgene. Vi kommer godt overens,og ungene liker henne.

Du kan være heldig,men hør med forsikringen din først.

Anonymous poster hash: c5301...9cf

Skrevet

Først må du sjekke eierskifteforsikring, villaforsikring osv. Sjekke om du kan få hele eller deler av oppussingen dekket.

For å gjøre jobben så billig som mulig kan du sjekke ut muligheten for lærlinger kan gjøre hele eller deler av jobben, for eksempel som fagprøve.

Å leie ut et rom kan fungere, men det kan bli veldig tett på. Kan du leie ut en etasje, type soverom/loftstue/bad? Eller tenker du å leie ut kun soverommet og dele på kjøkken, stue, bad, vaskerom osv? Det siste høres vanskelig ut.

Anonymous poster hash: de1ae...a86

Skrevet

Men vil noen leie en plass hvor det ikke er et fungerende bad da?

Anonymous poster hash: 12aa2...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...