Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Vi har sagt opp plassen til sønnen på Sfo. Det er jo to mnd oppsigelse så han har plass ut februar. Men i dag når samboer pratet med skolen så lurte de på om sønnen kom til og være på sfo i oppsigelses tiden pga sykdom og de ville vite hvor mange de ble fremover.. Kan de be oss om det?? Ble paff jeg,vi betaler jo i to måneder også virker det som de forventer at sønnen ikke skal være der pga sykdom blant de ansatte.. noen som har vært borti lignende?? Anonymous poster hash: d7621...161
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Dere står jo fritt til å benytte plassen. Men det er helt OK at de spør, veldig mange som ikke benytter plassen i oppsigelsestiden. Anonymous poster hash: 57a01...477
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 De stilte vel bare ett spm, hvorfor henge seg opp i det? Hvordan får du at de forventer at din sønn ikke skal være på sfo, kun utifra det spm? Anonymous poster hash: 1119c...f7e
Et lite nurk Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Selvfølgelig helt greit at de spør. Og om dere ikke trenger sfo i de to månedene kan dere jo be om fritak fra oppsigelsestiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå