Gå til innhold

tips til hva jeg kan spise? slanking.


Anbefalte innlegg

Skrevet

går fort inni ett mønster der jeg spiser masse av de samme og blir fort lei så er de tilbake til skiver ijenn😥

nå spiser jeg en del knekkebrød me hvitost. agurt og paprika. yoghurt med heimelaga nøtte musli.

grønnsaker og kjøtt og fisk.

 

Anonymous poster hash: eb523...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn vanlige oppskrifter å så bare "slanker" du ingrediensene.

 

Feks fløte = kaffe fløte

Rømme = ekstra lett rømme eller mager kesam

Ost= lettvarianten.

 

Velg det magreste kjøttet som feks ytre og indrefilet. , kyllingfillet fremfor grillet kylling med skinn

Karbonadedeig fremfor kjøttdeig

 

Lag fra bunnen av feks taco krydder. Posene inneholder haugevis med sukker og kalorier,lager du det selv både smaker det mye bedre og inneholder vel nærmest ingen kalorier, samme med salsasaus lag den selv,du sparer haugevis med kalorier, smaker mye bedre og er sunnere.

 

Lag brød og knekkebrød selv, da sparer du masse sukket,billigere er det også 😊

Skrevet

egg spiser jeg en del av allerede..

hi

 

Anonymous poster hash: eb523...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...