Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 går fort inni ett mønster der jeg spiser masse av de samme og blir fort lei så er de tilbake til skiver ijenn😥 nå spiser jeg en del knekkebrød me hvitost. agurt og paprika. yoghurt med heimelaga nøtte musli. grønnsaker og kjøtt og fisk. Anonymous poster hash: eb523...b44
3 i april Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Finn vanlige oppskrifter å så bare "slanker" du ingrediensene. Feks fløte = kaffe fløte Rømme = ekstra lett rømme eller mager kesam Ost= lettvarianten. Velg det magreste kjøttet som feks ytre og indrefilet. , kyllingfillet fremfor grillet kylling med skinn Karbonadedeig fremfor kjøttdeig Lag fra bunnen av feks taco krydder. Posene inneholder haugevis med sukker og kalorier,lager du det selv både smaker det mye bedre og inneholder vel nærmest ingen kalorier, samme med salsasaus lag den selv,du sparer haugevis med kalorier, smaker mye bedre og er sunnere. Lag brød og knekkebrød selv, da sparer du masse sukket,billigere er det også 😊
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 egg spiser jeg en del av allerede.. hi Anonymous poster hash: eb523...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå