Gå til innhold

Har du drømt at du må på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha. I natt drømte jeg at jeg skulle på do! Og i drømmen, og i virkeligheten (!), tar jeg da av meg trusa. Våkner i det jeg sitter på denne doen (i drømmen). Med trusa nedpå knærne... (i virkeligheten)

Takk gud for at jeg våknet, tenkte bare jeg 😂 Men hallo, det må jo være veldig lett å faktisk tisse på seg på denne måten.

Har noen av dere tisset i søvne? Eller drømt noe lignende?

Anonymous poster hash: cdd58...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, flere ganger da jeg var liten. Drømte at jeg måtte på do og lette desperat etter en. Fant en do i drømmen og tisset i sengen.

Skrevet

En gang da jeg var liten drømte jeg at jeg bæsja på do. Våkna og hadde bæsja på meg

Anonymous poster hash: 8c714...fd9

Skrevet

Husker jeg gjorde det som ung, tenårene. Lenge siden nå da=) Og i fylla... haha.. 

Skrevet

Jeg drømmer det innimellom. At handlingen i drømmen stadig forstyrres av at jeg må på do og at jeg setter meg og tisser men er like fortvilt tissetrengt rett etterpå og så er det ny leting etter toalett... Har aldri opplevd å tisse på meg, men jeg har våknet og løpt på do, ja.

Anonymous poster hash: ccee9...de0

Skrevet

Jeg drømmer det innimellom. At handlingen i drømmen stadig forstyrres av at jeg må på do og at jeg setter meg og tisser men er like fortvilt tissetrengt rett etterpå og så er det ny leting etter toalett... Har aldri opplevd å tisse på meg, men jeg har våknet og løpt på do, ja.

Anonymous poster hash: ccee9...de0

Jeg er akkurat som deg. Drømmer at jeg må på do og går på do i drømmen flere ganger,men er like tissetrengt...så da våkner jeg og må veldig opptatt do😊

Anonymous poster hash: e97af...fa5

Skrevet

Ja, drømmer at jeg må så fryktelig på do men aldri kommer meg på do. Enten er den for skitten eller jeg rekker ikke opp ol.

Da jeg var liten tisset jeg av og til på meg når jeg endelig fant en do i drømmen men det gjør jeg ikke nå. 😅

Skrevet

Drømmer det jevnlig. Men jeg rekker aldri å begynne å tisse, for doen mangler dør el lign, og jeg leter og leter etter en annen. Så våkner jeg alltid, skikkelig tissetrengt!

Anonymous poster hash: 0170c...2d7

Skrevet

Stadig vekk som liten. Noen ganger nå også, men nå våkner jeg før det går galt - heldigvis.

Anonymous poster hash: d9247...1b8
Skrevet

Hah, har hendt noen ganger både som barn og voksen. Heldigvis bare et par ganger som 'voksen'. Utrolig ekkelt å vokne og ikke fatte bæret. 😂

Anonymous poster hash: aba5c...eba

Skrevet

En helt vanlig drøm 😊les om drømmesymboler

Anonymous poster hash: 75d4c...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...