Gå til innhold

Dere som er sykepleiere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ligger timelønna på?

Hva har du i månedslønn brutto?

Opplever du mye stress i jobben? Hvor jobber du?

Anonymous poster hash: 57fa2...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber 73%, brutto ca 23 000.

Jobber i hjemmetjenesten, stressende i form av mye ansvar da jeg er eneste sykepleier i sonen/gruppen (kall det hva du vil). Ujevn turnus gjør at det kan gå flere dager mellom hver gang jeg er tilstede og da hoper det seg selvsagt opp med sykepleieoppgaver.

Anonymous poster hash: 62de2...625
Skrevet

100% , full annsinitet. Tjener ca 37- 38 000 brutto. Mye ansvar, hele medisinansvaret i bygget jeg tilhører, men det ligger i mine oppgaver, så får ikke noe ekstra for det.

Jeg jobber i psykiatrien. Passer meg utmerket. Jeg har en revmatisk lidelse, så jeg kan ikke jobbe i somatikken, med tunge løft osv. Men jeg blir sliten jeg også, i hodet.

Elsker jobben min. Blir veldig nær kollegane i en slik jobb, mye refleksjon og dilemmaer man må løse.

Jeg er ganske sliten etter en dag allikevel, selv om det er en rolig jobb. Blir sliten i hodet

Skrevet

Timelønn husker jeg ikke men bruttolønn inkludert planlagt overtid hver mnd er 41 000. Jobber da overtid en dag i uka fast.

Jobber på en travel poliklinikk ved et stort sykehus. Trives veldig godt men det er mye stress til tider. Uansett trives jeg godt med å jobbe dagtid. Jobbet turnus før i noen år.

Anonymous poster hash: 6594e...279

Skrevet

30700 kr brutto. Åtte års annsinitet. 80 % stilling. Jobber i kommunen. Det varierer på avdelingen. Til tider alt for stress også har vi heldigvis noen roligere dager slik vi får hentet oss inn.

Skrevet

Jobber 100% på kontor. Jobber ikke i pleie, men med prosjekter og næringsliv hvor jeg bruker utdanningen min i stor grad.

Har en årslønn på 510.000kr

Har en helt fantastisk jobb. Fleksitid, kan ta hjemmekontor, litt reise i inn og utland. Supre kolleger. Litt hektisk til tider og utfordrende når man skal jobbe med å budsjettere, prosjektavslutning og slikt. Kan bli mye overtid i perioder, men jobben er gøy og lett å ta ut avspasering i rolige perioder.

Anonymous poster hash: e663a...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...