Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Kunne tenke meg å "bake inn" Billån + noe forbruksgjeld i huslånet. har 1300000 i huslån, 170000 i billån og ca 60 000 i forbruksgjeld (ja...jeg vet...noe dritt). Huset er verdt ca 2200000. Dnb er lite villige pga min jobbsituasjon, jeg har gått på aap i flere år og nå har jeg kun en bitteliten fast stilling + vikariat i tillegg. Jeg har nok ikke mer enn ca 10-12 tusen utbetalt i mnd. mannen har ca 26000 i mnd (netto), så har vi 2000 i barnetrygd da. ingen barn i bhg eller sfo. Jeg søker jobber og gir nok ikke inntrykk av å være en "lat" person, men det er vanskelig å få noe fast her vi bor, men jeg jobber med saken. Noen som kan gi meg litt tips, eller guide meg til en bank som muliges kan være litt mer tilbøyelige til å gi lån til noen som oss? Anonymous poster hash: 68f6d...927
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Dere har ikke en lokal bank der da? Vi er kunder i lokalbanken vår.. Fikk "huslån" på 300.000kr mer enn vi kjøpte bolig for (hadde 15% egenkapital). Fikk da bakt inn billån, og gammel idiotgjeld. Banken var supre i vårt tilfelle. Ville ikke forventet det samme av en større bank Anonymous poster hash: edfed...cec
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Må informere alle om nytt kontonummer. Kunne jeg beholdt kontonummer, at det følger meg som person, hadde jeg bytta. Anonymous poster hash: 5a877...097
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Må informere alle om nytt kontonummer. Kunne jeg beholdt kontonummer, at det følger meg som person, hadde jeg bytta. Anonymous poster hash: 5a877...097 er det så mange 'alle', da? for meg er det jobben (der endrer jeg selv), nav for barnetrygd (der endrer jeg selv) efakturaer dukker jo opp i alle banker du har konto i, og folk som liker å sette penger på konto i gave (min mor) tåler fint en sms med nytt konto# dnb er den største skitbanken ever. 10kr i gebyr for uttak i egen minibank. det er pinlig! Anonymous poster hash: b64d8...4af
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Vi byttet akkurat til Danske Bank. Kjempe hjelpsomme. Null stress. Anonymous poster hash: b3b42...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå