Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Er det et bra tilbud? Er fra en venninne sin søster som jobber på studioet. Tips til hva jeg bør ha. Ikke trent på åresvis. Blir en del alene så gruer meg litt, men skal prøve å hoppe i det. Anbefaler dere timer eller egen trening? Anonymous poster hash: 5eead...43d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Om tilbudet er bra eller ikke kommer jo helt an på hva det inneholder, hva du får for pengene og hvordan tilbudet er tilpasset deg. Er det saltrening, treningsstudio eller begge deler? Er det instruktører? Før du veiledning og oppsatt treningsplan? Er det et døgnåpent treningssenter hvor du kun får kort og ingen ansatte er tilstede? Osv osv osv Anonymous poster hash: d0d27...840
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 199 på fresh i arendal Ikke nå lenger, nå koster basic abonnementet 249,- og live abonnementet 299,- https://www.freshfitness.no/medlemskaper/ HI, jeg ville sjekket prisene hos konkurrentene, og sjekk hva de tilbyr. Gå inn på nett og sjekk timeplanene, har de timer som passer med ditt liv. Sjekk treningsstudione, ta gjerne en runde på den tiden av døgnet du ønsker trene, er det mye kø til apparatene, liten plass, føles det luftig eller trangt. Mange har et års bindingstid, kjedelig å binde seg til noe som ikke passer deg når det kommer til stykket. Anonymous poster hash: 8e105...188
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Jeg betaler 600, så jeg synes det var billig! Anonymous poster hash: dbed0...cd7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Kommer helt an på tilbudet. Jeg f.eks. er medlem på SatsElixia og kan trene på alle deres sentre. Får time med en ansatt som setter opp treningsprogram til meg. Og jeg har tilgang på alle saltimer samt til studioet. Jeg betaler 399,- i måneden, så jeg har en veldig bra avtale. Anonymous poster hash: 00d19...508
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 Takk for svar. Er to studio her jeg bor. Det andre er nesten ny åpnet. Og koster 499. Er både timer og egen trening. Er åpent sånn at man kan trene når man vil. Ikke vært der enda skal i dag. Spent. Hvilke sko må man ha? Anonymous poster hash: 5eead...43d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Kommer an på hvor mye du bruker det! Om du adri går dit er det kjempedyrt! Om du trener 3-4 dager i uka er det absolutt verdt hver en krone! Og en billig investering i egen helse! Jeg bruker ikke så mye penger på meg selv. Men startkontingent til løp, treningsstudio, gode sko og treningstøy ser jeg på som absolutt vel anvendte penger! Verdt hver en krone!! Anonymous poster hash: b9a11...193
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 Kommer an på hvor mye du bruker det! Om du adri går dit er det kjempedyrt! Om du trener 3-4 dager i uka er det absolutt verdt hver en krone! Og en billig investering i egen helse! Jeg bruker ikke så mye penger på meg selv. Men startkontingent til løp, treningsstudio, gode sko og treningstøy ser jeg på som absolutt vel anvendte penger! Verdt hver en krone!! Anonymous poster hash: b9a11...193 Jeg trener dessuten som oftest alene! Det er min egentid, hvor jeg er fullstendig utilgjengelig for mas og krav! Jeg har musikk på øret. Anonymous poster hash: b9a11...193
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 199 på fresh i arendal Litt tungvint om HI bor i Tromsø 😂 Anonymous poster hash: a8c35...d4e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 Litt tungvint om HI bor i Tromsø 😂 Anonymous poster hash: a8c35...d4e Enig, og spørs om vinninga går opp i vinninga mtp reiseutgifter.. Anonymous poster hash: 1d425...203
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 Enig, og spørs om vinninga går opp i vinninga mtp reiseutgifter.. Anonymous poster hash: 1d425...203 Oi.. *spinninga Anonymous poster hash: 1d425...203
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 Dette er i Bergensområdet. Så passer ikke. Hvilke type sko bør mann ha? Målet er å trene to ganger i uken. Er det nok til å gi resultater? Anonymous poster hash: 5eead...43d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #14 Skrevet 6. januar 2017 Dette er i Bergensområdet. Så passer ikke. Hvilke type sko bør mann ha? Målet er å trene to ganger i uken. Er det nok til å gi resultater? Anonymous poster hash: 5eead...43d Hva har du tenkt å trene da? Om du bare skal løfte vekter trenger du et par joggesko til innebruk, de vil ikke ha møkkete utesko inne i salen. Jeg personlig har vært med på div saltimer også så jeg har kjøpt et par gode aerobicsko som jeg har brukt både når jeg har løftet i helsestudioet og når jeg ble med på div timer. Anonymous poster hash: 8e105...188
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #15 Skrevet 6. januar 2017 Dette er i Bergensområdet. Så passer ikke. Hvilke type sko bør mann ha? Målet er å trene to ganger i uken. Er det nok til å gi resultater? Anonymous poster hash: 5eead...43d https://www.getinspired.no/sko/treningssko/studiosko.html Anonymous poster hash: 8e105...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå