Gå til innhold

Nickfredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem vil du møte IRL? 

Hvem tenker du om at dette er et menneske du ofte er enig med, og har lyst til å bli kjent med? 

Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vanskelig å si et konkret nick, men jeg har vært her inne i hundre år, så kunne godt tenkt meg å møte flere av de gamle traverne som også har vært her i en evighet. Så kunne vi diskutert sametruser og feilparkerte biler over et glass hyllebærsaft 😌

Endret av Monajenten
Skrevet

Vanskelig å si et konkret nick, men jeg har vært her inne i hundre år, så kunne godt tenkt meg å møte flere av de gamle traverne som også har vært her i en evighet. Så kunne vi diskutert sametruser og feilparkerte biler over et glass hyllebærsaft 😌

Jeg støtter den her! Vært her siden 08. Fantastisk mye bra oppigjennom😂Det verste er at det er innlegg jeg faktisk får litt hakeslepp over fortsatt.

Skrevet

Jeg støtter den her! Vært her siden 08. Fantastisk mye bra oppigjennom😂Det verste er at det er innlegg jeg faktisk får litt hakeslepp over fortsatt.

Hehe ja, jeg lar meg også til tider sjokkere fortsatt, og det er i grunnen litt sjokkerende😄

Skrevet

Jeg har møtt de fleste av de beste, og er godt fornøyd med det, folk jeg kan like utenom nett også. Men skulle gjerne tatt en tur i ei vinflaske med Pashla, og med Hercule Poirot, og med Marriet, og med Superdolly. Ikke fordi vi alltid er enige, men fordi de virker som bra oppegående damer.

Anonymous poster hash: 354fb...0a6
Skrevet

Soleia og Fandens Oldemor.

Anonymous poster hash: 1bff6...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...