Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Hvem vil du møte IRL? Hvem tenker du om at dette er et menneske du ofte er enig med, og har lyst til å bli kjent med? Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Monajenten Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 (endret) Vanskelig å si et konkret nick, men jeg har vært her inne i hundre år, så kunne godt tenkt meg å møte flere av de gamle traverne som også har vært her i en evighet. Så kunne vi diskutert sametruser og feilparkerte biler over et glass hyllebærsaft 😌 Endret 6. januar 2017 av Monajenten
Herognå Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Vanskelig å si et konkret nick, men jeg har vært her inne i hundre år, så kunne godt tenkt meg å møte flere av de gamle traverne som også har vært her i en evighet. Så kunne vi diskutert sametruser og feilparkerte biler over et glass hyllebærsaft 😌 Jeg støtter den her! Vært her siden 08. Fantastisk mye bra oppigjennom😂Det verste er at det er innlegg jeg faktisk får litt hakeslepp over fortsatt.
Monajenten Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Jeg støtter den her! Vært her siden 08. Fantastisk mye bra oppigjennom😂Det verste er at det er innlegg jeg faktisk får litt hakeslepp over fortsatt. Hehe ja, jeg lar meg også til tider sjokkere fortsatt, og det er i grunnen litt sjokkerende😄
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har møtt de fleste av de beste, og er godt fornøyd med det, folk jeg kan like utenom nett også. Men skulle gjerne tatt en tur i ei vinflaske med Pashla, og med Hercule Poirot, og med Marriet, og med Superdolly. Ikke fordi vi alltid er enige, men fordi de virker som bra oppegående damer. Anonymous poster hash: 354fb...0a6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Soleia og Fandens Oldemor. Anonymous poster hash: 1bff6...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå