Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har funnet ut at treåringen her spiser alt, så lenge det inneholder kokosmelk. Derfor lurer jeg på om du vil dele din oppskrift. Helst en hverdagsoppskrift med noe grønnsaker i, men alle forslag taes i mot med stor takk Anonymous poster hash: c21df...68c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Tika masala. Thai supper. Supper med red curry ❤ Anonymous poster hash: 2e27c...7ee
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Skjær opp løk og 1-2 stor paprika og fres i en stekepanne. Tilsett en boks kokosmelk og litt fløte, og smuldre oppi en terning grønnsaksbuljong. Rør inn en teskje sambal oelek (chilipasta), smak til om du vil ha mer. Når alt har kokt opp så skru litt ned varmen og legg i torskeloins (må tines om den ikke er fersk). Legg på lokk og la stå noen minutter til torsken er ferdig. Legg på cherrytomater delt i to på toppen på slutten. Serveres med ris/fullkornsris. En av ungene sine favoritter:) Fiskemiddag som ikke smaker så mye fisk. Anonymous poster hash: a6576...0b9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Østeninspirert-seisuppe Anonymous poster hash: fba9d...939
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Tusen takk for svar, dette så bra ut, alt sammen! Tar gjerne i mot flere Anonymous poster hash: c21df...68c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Jeg er veldig glad i kokosmelk med grønn curry. Steker ulike grønnsaker (rødløk, brokkoli, sopp, gulrot feks) og har over en boks kokosmelk + noe grønn curry. Har i rå mindre biter av kyllingfilet og lar det koke til kyllingen er gjennomkokt. Serverer med ris. Anonymous poster hash: 9b16b...bd9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 http://vegetarmat.org/oppskrift/thai-wok-med-peanottsaus/ Denne er kjempegod! Takk for påminnelsen, det er lenge siden jeg lagde den 😉 Anonymous poster hash: f0bf1...4cc
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Vi bruker toros balikylling gryte og erstatter matfløte med kokosmelk, mye rundere i smaken. Anonymous poster hash: 1a23f...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå