Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Fan. Her sitter jeg. Nettopp kommet hjem. Oppskjert i buken. Kom rett hjem til spyende barn. Og nå kjenner jeg selv at det snart er min tur. Hvordan skal det gå med såret og ammingen? Anonymous poster hash: 76355...88f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Det går helt fint. Er ofte kortvarig. Vi ser ofte pasienter som ligger og spyr på post op etter store mageoperasjoner. Anonymous poster hash: 1688e...418
Herognå Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Jeg er den som Anonym over snakket om her😁Jeg blei veldig dårlig av smertestillende osv. Spydde som en gris hele første og andre dagen etter KS. Gikk så fint så. Bare vondt!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Ubehagelig, men det går helt fint. Mange som spyr på intensivavdelingen etter operasjoner. Anonymous poster hash: 52f14...a62
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Jeg fikk spysjuka 5 dager etter keisersnittet. Var alene med babyen den ene natta. Det gikk overraskende fint. Verste var det å måtte dra babyen av puppen for å spy med jevne mellomrom, og det at jeg ikke klarte å drikke noe, samtidig som melkesprenget sto på. Med keisersnittet merket jeg ikke noe særlig med oppkast. Det var verre da jeg fikk hosterier dagen etter. Det var vondt. Minnet mitt nå er at det å amme samtidig som man spydde var vesentlig verre enn å kaste opp etter operasjon. Anonymous poster hash: 96523...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå