Gå til innhold

Spysyka i hus og keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fan. Her sitter jeg. Nettopp kommet hjem. Oppskjert i buken. Kom rett hjem til spyende barn.

Og nå kjenner jeg selv at det snart er min tur. Hvordan skal det gå med såret og ammingen?

Anonymous poster hash: 76355...88f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint. Er ofte kortvarig. Vi ser ofte pasienter som ligger og spyr på post op etter store mageoperasjoner.

Anonymous poster hash: 1688e...418

Skrevet

Jeg er den som Anonym over snakket om her😁Jeg blei veldig dårlig av smertestillende osv. Spydde som en gris hele første og andre dagen etter KS. Gikk så fint så. Bare vondt!

Skrevet

Ubehagelig, men det går helt fint. Mange som spyr på intensivavdelingen etter operasjoner.

Anonymous poster hash: 52f14...a62
Skrevet

Jeg fikk spysjuka 5 dager etter keisersnittet. Var alene med babyen den ene natta. Det gikk overraskende fint. Verste var det å måtte dra babyen av puppen for å spy med jevne mellomrom, og det at jeg ikke klarte å drikke noe, samtidig som melkesprenget sto på.

Med keisersnittet merket jeg ikke noe særlig med oppkast. Det var verre da jeg fikk hosterier dagen etter. Det var vondt.

Minnet mitt nå er at det å amme samtidig som man spydde var vesentlig verre enn å kaste opp etter operasjon.

Anonymous poster hash: 96523...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...