Gå til innhold

Tips mot forstoppelse? Nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for en uke siden.. Og nå har eg klart å få både hemorider og forstoppelse... Beklager direkyeheten, men det kjennes ut som en ball av bæsj som vil ut av det bittelille hullet.. Satt i nesten 45 min isted å prøvde å "massere" det ut, og prøve plukke ut med papir.. Men det står fremdeles bom fast inni der... Har fått ut eb del, men det presser fremdeles veldig på og eg får det ikke ut.. Ubehagelig å sitte nå.. Og med en liten som skal ammes er det ikke bare bare.. Har ingenting fra apoteket eg kan bruke nå, skal sende mannen dit så fort de åpner i morgen.. Men finnes det noe annet som kan hjelpe nå? Som en kan ha i hus?

Anonymous poster hash: 71afe...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt dumt tidspunkt, men har du prøvd å drikke kaffe?

Skyll en ketsjupflaske og fyll den med lunkent vann med matolje oppi. Ligg på gulvet med rumpa i været og forsøk å sprute blandingen opp. Hold det inne en liten stund før du reiser deg og går på do.

Anonymous poster hash: 41c3a...789

Skrevet

Kaffe drikker eg ikkje og har ikkje. Men matolje funker det? For å få det lettere ut? Gjør det det mykere også?

Hi

Skrevet

Matolje funker ja! Du kan enten fylle det på en flaske som anonym over her foreslår eller rett og slett dyppe fingeren i matolje og stikke oppi. Det blr få fart på sakene!

Anonymous poster hash: 4f66c...568

Skrevet

Takk for tips! Hemmoridene har gått fra drue til klase.. 😂 men har fått ut litt avføring vertfall så satser på eg da overlever natten litt bedre... 😉 😊

Hi

Skrevet

Kaffe og sjokolade hjelper 😊

Anonymous poster hash: 761e1...159

Skrevet

Når apoteket åpner kjøper du Sheriproct, Lactulose og microklyx. Og svisker på butikken. Drikk masse vann og spis 10 svisker hver dag. Du trenger mer vann enn du tror når du ammer. Prøv å amme en del liggende, så sparer du deg for litt press på rumpa.

Anonymous poster hash: 92f02...343

Skrevet

Spis avokado, passe mengde fiber (varierer fra person til person), mynte-te, biovit, lakris...

Anonymous poster hash: 05193...8cc

Skrevet

Svisker og Biola hjelper meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...