Gå til innhold

Bloggen til kimroo9


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet blogg adressen til eksen til forloveden til villapaprika?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lindameriksen.blogg.no. Søt dame med ben i nesa. Noe helt annet enn Camilla,mye bedre.

 

Anonymous poster hash: b9938...22e

Skrevet

lindameriksen.blogg.no. Søt dame med ben i nesa. Noe helt annet enn Camilla,mye bedre.

 

Anonymous poster hash: b9938...22e

 

Enig!

Men dama kan ikke å skrive, da.....

 

Anonymous poster hash: 496d6...690

Skrevet

 

Enig!

Men dama kan ikke å skrive, da.....

 

Anonymous poster hash: 496d6...690

Dessverre mange som ikke er så gode på det,men hun skriver forståelig og ikke som om hun er høy på et eller annet,og hun har til nå skrevet om særs viktige temaer. Pynteputer som støver er liksom ikke så spennende.

 

Anonymous poster hash: b9938...22e

Skrevet

Dessverre mange som ikke er så gode på det,men hun skriver forståelig og ikke som om hun er høy på et eller annet,og hun har til nå skrevet om særs viktige temaer. Pynteputer som støver er liksom ikke så spennende.

 

Anonymous poster hash: b9938...22e

 

Ja, det er sant! :Nikke: 

 

Anonymous poster hash: 496d6...690

Skrevet

Hun burde ikke startet å blogge... Det blir ikke bedre enn det andre paret!

Hun burde slette bloggen og ta alt gjennom de rette instanser.

Paprika-paret er tydeligvis ikke helt i vater, og hun heller bensin på bålet.

Veldig uheldig at hun starter opp en blogg!!

Når det er sagt forstår jeg hennes sinne og frustrasjon, men hun glemmer barnet som vil kunne lese alt dette om noen år.

Ikke bra!

 

Anonymous poster hash: 305c8...d8d

Skrevet

Hun virker hvertfall som en normal og god person. Jeg er sjokkert over hvordan VP egentlig holder på!

 

Anonymous poster hash: c2968...4b4

Skrevet

Hun burde ikke startet å blogge... Det blir ikke bedre enn det andre paret!

Hun burde slette bloggen og ta alt gjennom de rette instanser.

Paprika-paret er tydeligvis ikke helt i vater, og hun heller bensin på bålet.

Veldig uheldig at hun starter opp en blogg!!

Når det er sagt forstår jeg hennes sinne og frustrasjon, men hun glemmer barnet som vil kunne lese alt dette om noen år.

Ikke bra!

 

Anonymous poster hash: 305c8...d8d

 

Du har helt rett, hun burde slette hele bloggen. Selv om hun holder seg innenfor, så er det lett å tråkke litt galt likevel. 

Skrevet

Hun burde ikke startet å blogge... Det blir ikke bedre enn det andre paret!

Hun burde slette bloggen og ta alt gjennom de rette instanser.

Paprika-paret er tydeligvis ikke helt i vater, og hun heller bensin på bålet.

Veldig uheldig at hun starter opp en blogg!!

Når det er sagt forstår jeg hennes sinne og frustrasjon, men hun glemmer barnet som vil kunne lese alt dette om noen år.

Ikke bra!

 

Anonymous poster hash: 305c8...d8d

Jeg er veldig enig med deg. Hun fremstår ikke som noe bedre når hun velger å starte en blogg med et så stort fokus på eksen og dama som også er far til sitt barnet. Ingen av de tre er helt i vater, og de burde skamme seg hele gjengen. Det eneste som mangler nå er at Lila sin far begynner å blogge i tillegg så har vi den totale galskap satt i system. Det er ingen som tenker på barna oppi dette, hverken Camilla, Kim eller Linda.

 

 

Anonymous poster hash: 22fa3...9a8

Skrevet

Mye drittslenging på Kims Insta nå. Fy fader for noen folk! 😝

 

Anonymous poster hash: c2968...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...