Gå til innhold

Hva synes du om navnet Waldemar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det :) 



Anonymous poster hash: 934dd...9e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salongfint!

 

Anonymous poster hash: 967e6...d9d

Skrevet

Gammelmodig, liker det ikke.



Anonymous poster hash: a7538...59a
Skrevet

Første jeg tenkte på var Voldemort... fikk litt sånn *grøss* 😅🙈 sorry

 

Anonymous poster hash: aeaba...6c9

Skrevet

 

I rest my case.



Anonymous poster hash: 562c6...8e9
Skrevet

Høres ut som en by i alpene

 

Anonymous poster hash: 78ec4...3a2

Skrevet

Hehe..tenker på ene karakteren til Espen Eckbo!! 😂

 

Anonymous poster hash: c79be...2de

Skrevet

Nydelig navn i mine ører. 👏

 

Anonymous poster hash: 1e874...671

Skrevet

Fint navn. Tenker på Waldemar Thrane.

 

Anonymous poster hash: ab849...9cf

Skrevet

Elsker det! Gikk i klasse med en som het Waldemar Baltezar og syntes det er så kult!

 

Anonymous poster hash: a6d0c...c6c

Skrevet

Litt delt. Litt vel pompøst, men ganske kult.

Skrevet

Valdemar er ganske tøft. Men enkel V, dobbelt ser bare pinlig dumt ut.

 

Anonymous poster hash: bf476...9f7

Skrevet

Syns det er ok.

Men liker Valter bedre.

 

Anonymous poster hash: 854e3...430

Skrevet

tenker på en gammel mann



Anonymous poster hash: 570e1...5cc
Skrevet

Tenker på barnebøkene (og nå tegnefilmene) om grisen Waldemar. Så ser for meg en litt storvokst feiting... Søk opp "grisen Waldemar og vennene hans". 



Anonymous poster hash: c77d8...1b3
Skrevet

Liker det hvis det staves Valdemar.

 

Anonymous poster hash: 6506a...c15

Skrevet

Kjempefin navn! Elsker det😍

 

Anonymous poster hash: 69068...3a7

Skrevet

Love it! Men da med v, ikke w.

 

Anonymous poster hash: 6062e...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...