Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg liker det Anonymous poster hash: 934dd...9e4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Salongfint! Anonymous poster hash: 967e6...d9d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Gammelmodig, liker det ikke. Anonymous poster hash: a7538...59a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Første jeg tenkte på var Voldemort... fikk litt sånn *grøss* 😅🙈 sorry Anonymous poster hash: aeaba...6c9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 I rest my case. Anonymous poster hash: 562c6...8e9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 Høres ut som en by i alpene Anonymous poster hash: 78ec4...3a2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #8 Skrevet 5. januar 2017 Hehe..tenker på ene karakteren til Espen Eckbo!! 😂 Anonymous poster hash: c79be...2de
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Nydelig navn i mine ører. 👏 Anonymous poster hash: 1e874...671
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Fint navn. Tenker på Waldemar Thrane. Anonymous poster hash: ab849...9cf
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 Elsker det! Gikk i klasse med en som het Waldemar Baltezar og syntes det er så kult! Anonymous poster hash: a6d0c...c6c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #14 Skrevet 6. januar 2017 Valdemar er ganske tøft. Men enkel V, dobbelt ser bare pinlig dumt ut. Anonymous poster hash: bf476...9f7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #15 Skrevet 6. januar 2017 Syns det er ok. Men liker Valter bedre. Anonymous poster hash: 854e3...430
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #16 Skrevet 6. januar 2017 tenker på en gammel mann Anonymous poster hash: 570e1...5cc
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #17 Skrevet 6. januar 2017 Tenker på barnebøkene (og nå tegnefilmene) om grisen Waldemar. Så ser for meg en litt storvokst feiting... Søk opp "grisen Waldemar og vennene hans". Anonymous poster hash: c77d8...1b3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #18 Skrevet 6. januar 2017 Liker det hvis det staves Valdemar. Anonymous poster hash: 6506a...c15
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #19 Skrevet 6. januar 2017 Kjempefin navn! Elsker det😍 Anonymous poster hash: 69068...3a7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #20 Skrevet 6. januar 2017 Love it! Men da med v, ikke w. Anonymous poster hash: 6062e...fc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå