Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Vil det redusere vekten når man til vanlig så og si har levd på godterier istedet for mat? Starter litt forsiktig nå for å ikke dette av helt igjen og legge på meg enda mer. Spiser endel frukt men ellers normal middag og prøver også å passe litt på karbohydrater men er ikke på noen lavkarbodiett, enda ialle fall. Anonymous poster hash: 126ba...789
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Ja. De fleste godterier har mye mer kalorier enn vanlig mat. Men du bør jo også prøve å velge sunne varianter. Anonymous poster hash: 7243e...832
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Jeg kuttet godteri og spiste like mye, eller litt mer mat. Gikk ikke så mye ned i vekt men fikk en helt annen kroppsfasong.. har aldri vært så smal før.. Anonymous poster hash: d8f5b...3a7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Hjelper ikke å bare droppe gotteri, du må legge om hele kostholdet og spise sunt. Anonymous poster hash: ffb41...150
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Hjelper ikke å bare droppe gotteri, du må legge om hele kostholdet og spise sunt. Anonymous poster hash: ffb41...150 Det hjelper, jo.. Hvis man kutter godteri, kaker og snacks. Så lenge man har et normalt sunt kosthold.. I den starten da jeg kuttet godteri hadde jeg en skade så jeg kunne ikke trene. Spiste normalt sunt, men forsynte meg gjerne to ganger. Likevel smalnet jeg i kropp og ansikt veldig raskt. Anonymous poster hash: d8f5b...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå