Gå til innhold

Helt slutt på godterier men spiser vanlig mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil det redusere vekten når man til vanlig så og si har levd på godterier istedet for mat?

Starter litt forsiktig nå for å ikke dette av helt igjen og legge på meg enda mer.

Spiser endel frukt men ellers normal middag og prøver også å passe litt på karbohydrater men er ikke på noen lavkarbodiett, enda ialle fall.

Anonymous poster hash: 126ba...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. De fleste godterier har mye mer kalorier enn vanlig mat. Men du bør jo også prøve å velge sunne varianter.

Anonymous poster hash: 7243e...832

Skrevet

Jeg kuttet godteri og spiste like mye, eller litt mer mat. Gikk ikke så mye ned i vekt men fikk en helt annen kroppsfasong.. har aldri vært så smal før..

Anonymous poster hash: d8f5b...3a7

Skrevet

Hjelper ikke å bare droppe gotteri, du må legge om hele kostholdet og spise sunt.

Anonymous poster hash: ffb41...150

Skrevet

Hjelper ikke å bare droppe gotteri, du må legge om hele kostholdet og spise sunt.

Anonymous poster hash: ffb41...150

Det hjelper, jo.. Hvis man kutter godteri, kaker og snacks. Så lenge man har et normalt sunt kosthold..

I den starten da jeg kuttet godteri hadde jeg en skade så jeg kunne ikke trene. Spiste normalt sunt, men forsynte meg gjerne to ganger. Likevel smalnet jeg i kropp og ansikt veldig raskt.

Anonymous poster hash: d8f5b...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...