Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg holder altså på å boble over av irritasjon. Det går som regel greit.. så lenge ikke jeg overlater noe ansvar til mannen. For ham er så inn i ***** surette. Kan ikke stole på at lekser gjøres ordentlig.. det ser ut som en seinest i.. sein legging.. alt bare flyter. Jeg blir så irritert av dette.. også er det JEG som er sur. Han orker ikke mer aggresjon fra meg. Neivel.. Men da må han jo forsøke å gjøre noe for å få ting bedre da??, Jeg er ikke en bra kjæreste eller mamma når det er slik. Blir bitter og nebbete.. skikkelig elendig.. Jeg er sikker på at vi hadde funket best hver for oss, men det steget er for langt å ta.. Det beste er vel bare å lage rutiner som ikke inkluderer han.. Anonymous poster hash: 94efe...e7d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Jeg holder altså på å boble over av irritasjon. Det går som regel greit.. så lenge ikke jeg overlater noe ansvar til mannen. For ham er så inn i ***** surette. Kan ikke stole på at lekser gjøres ordentlig.. det ser ut som en seinest i.. sein legging.. alt bare flyter. Jeg blir så irritert av dette.. også er det JEG som er sur. Han orker ikke mer aggresjon fra meg. Neivel.. Men da må han jo forsøke å gjøre noe for å få ting bedre da??, Jeg er ikke en bra kjæreste eller mamma når det er slik. Blir bitter og nebbete.. skikkelig elendig.. Jeg er sikker på at vi hadde funket best hver for oss, men det steget er for langt å ta.. Det beste er vel bare å lage rutiner som ikke inkluderer han.. Anonymous poster hash: 94efe...e7d Ser ut som en svinesti, skulle det være.. HI Anonymous poster hash: 94efe...e7d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Er du meg? 😮 Anonymous poster hash: cf790...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå