Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Blir nesten nervøs jeg og kommer sikkert til å kjøpe en clearing blue igjen! For en uke siden fikk jeg positiv CB som viste 1-2 uker. Har tatt noen tester etter dette, for sikkerhetsskyld og de er veldig svake, men positive. Er det ikke rart de ikke blir sterkere? Skulle tro det på en uke? Blir jo helt bekymra jeg. Kommer nok til å bestille ul om noen uker, bare for sikkerhets skyld.. Anonymous poster hash: 05a34...805
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Ingen?😕 Anonymous poster hash: 05a34...805
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Det tok lang tid før mine ble sterkere også, men jeg var gravid. :-) Anonymous poster hash: a921b...237
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Blir nesten nervøs jeg og kommer sikkert til å kjøpe en clearing blue igjen! For en uke siden fikk jeg positiv CB som viste 1-2 uker. Har tatt noen tester etter dette, for sikkerhetsskyld og de er veldig svake, men positive. Er det ikke rart de ikke blir sterkere? Skulle tro det på en uke? Blir jo helt bekymra jeg. Kommer nok til å bestille ul om noen uker, bare for sikkerhets skyld.. Anonymous poster hash: 05a34...805 Jeg hadde også sånn. Dårlig følelse fra begynnelsen fordi testene ikke ble sterkere. Etter noen dager tok jeg digital som vite 1-2 uker.. ble beroliget (og lykkelig!) så ventet noen dager før jeg ikke klarte la være å prøve billigtest igjen. Da så jeg nesten ikke streken så jeg ringte lege, tok blodprøve og skulle komme tilbake etter en uke.. men jeg ble jo helt hysterisk så jeg måtte bare ta en digitl test igjen (forstår testedamene her inne, 1 minutt føltes som et år. Jeg ville dagene skulle gå fortere jeg klarte ikke vente med noenting. Tiden føltes som en evighet det var grusomt). Den digitale viste fremdeles gravid 1-2 og jeg begynte p få håp igjen.. noen dager senere begynte jeg å blø.. gadd ikke ta ny blodprøve hos legen men fikk vite at hcg var så lav som 7 da jeg var der. Lg jeg tok den digitale ETTER jeg tok blodprøven. Så det vil altså si at de slår ut på svært lite. Bra tester, men det gir jo falske forhåpninger. Jeg hadde termin nå i januar så jeg skulle egentlig hatt en baby om et par uker😢 Eller egentlig skulle jeg jo ikke det.. men jeg begynte å glede meg til det! Det er så ufattelig trist så keg anbefaler derfor å aldri teste for tidlig! Det eneste du gjør er å stoppe opp tiden fordi det er umulig å holde ut sekundene som går før neste dag Anonymous poster hash: aaaa3...43c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Alle kropper er forskjellige..men for meg har det aldri vært et godt tegn. Jeg ville målt hcg hos lege i morgen og mandag Anonymous poster hash: 075f9...df9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Uff, ja nå ble jeg I hvertfall ikke letta 😧 Men ut I fra hva jeg har lest på nette er det visst mange som har opplevd det samme som meg med de strimlene fra billigtester.. så da venter jeg bare og starter jeg ikke å blø bestiller jeg ul om 14 dager.. blæh..! Hl Anonymous poster hash: 05a34...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå