Gå til innhold

Den ultimate familieferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg leter og leter etter det beste alternativet til ferie i sommer.. Men det blir altfor mye å velge i.

Har dere noen erfaringer ? Vi har to barn på 5 og 2 år.

Så det er viktig for oss med aktiviteter for barna og gjerne show på kvelden.

Gode bassengområder

Ålreit alle inklusive

Gjerne i nærheten av en liten by.

Hjeeelp?:D

Anonymous poster hash: 95da3...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenerife-Fanabe

Mallorca-Alcudia

Anonymous poster hash: acd23...29b

Skrevet

Cruise. Helt fantastisk med barn.

Anonymous poster hash: 4db99...06f

Skrevet

Må det være "syden"? Vi hadde det supert i Danmark da barna var på den alderen. Bodde på feriesenter med bl.a basseng, kiosk, café, bowling og lekeplass. Super bonus at vi hadde vår egen bil som vi kunne laste full, trygge bilstoler, og vi kunne når som helst ta en utflukt. Var i både Legoland og Løveparken, lokale strender, en type lekeland, museum og koste oss masse!

Anonymous poster hash: 3f9b8...614

Skrevet

Sunwing alcudia

Ocean Beach Club gran canaria

Skrevet (endret)

Må det være "syden"? Vi hadde det supert i Danmark da barna var på den alderen. Bodde på feriesenter med bl.a basseng, kiosk, café, bowling og lekeplass. Super bonus at vi hadde vår egen bil som vi kunne laste full, trygge bilstoler, og vi kunne når som helst ta en utflukt. Var i både Legoland og Løveparken, lokale strender, en type lekeland, museum og koste oss masse! Anonymous poster hash: 3f9b8...614

Hvilket feriesenter bodde dere på i Danmark? Hvordan var temperaturen i bassenget? Har lyst på en slik ferie til sommeren :)

Endret av inchi
Skrevet

Vi hadde det helt fantastisk en uke i telt i godvær på Leksand camping i fjor! Basseng, sommerland, masse barn, super strand og show på kveldene :-)

Anonymous poster hash: b866c...365

Skrevet

Takk for svar. Ja helst "Syden"steder.

Skal være to uker og vil være sikret godt vær så godt det lar seg gjøre hvertfall:D

Anonymous poster hash: 95da3...36c

Skrevet

Hvilket feriesenter bodde dere på i Danmark? Hvordan var temperaturen i bassenget? Har lyst på en slik ferie til sommeren :)

To forskjellige, Dancenter. Tror de het Blåvand og Lemvik (evt med g?). Bassengene var litt kjølig da, det skal sies.

Skrevet

Må det være "syden"? Vi hadde det supert i Danmark da barna var på den alderen. Bodde på feriesenter med bl.a basseng, kiosk, café, bowling og lekeplass. Super bonus at vi hadde vår egen bil som vi kunne laste full, trygge bilstoler, og vi kunne når som helst ta en utflukt. Var i både Legoland og Løveparken, lokale strender, en type lekeland, museum og koste oss masse!

Hvilket feriesenter bodde dere på? 😊

Anonymous poster hash: f443a...453

Skrevet

Lalandia i billund er fantastisk!

Abra havn i dyreparken i Kristiansand

Anonymous poster hash: 9517d...079

Skrevet

Jokkmokk i Sverige, sier min venninne 😀

Anonymous poster hash: a056d...540

Skrevet

For min del; gubben i Sverige på camping, jeg i "syden" på en solseng.

..mens besteforeldrene passer ungene!

Anonymous poster hash: 8dd68...921

Skrevet

Jokkmokk i Sverige, sier min venninne 😀

Anonymous poster hash: a056d...540

Yess! Spesielt dersom dere er glad i mygg.

Anonymous poster hash: 3a5dc...e47

Skrevet

Hvordan bruker været å være i Danmark midt på sommeren? Er så kjedelig om man gleder seg til sol og sommer, og så er man uheldig med været....

Skrevet

Hvordan bruker været å være i Danmark midt på sommeren? Er så kjedelig om man gleder seg til sol og sommer, og så er man uheldig med været....

Omtrent som Norge. Og så er det mye vind, så hvis du ikke er interessert i det bør du tenke over hvor du drar. Utover det så er Danmark supert ferieland. Om ikke så eksotisk eller varmt.
Skrevet

Jeg har vært på sommerferie i Danmark tre ganger, og hver gang har det vært ca 15 grader og regn hele ferien. Frister ikke til gjentakelse. Samtidig ser og hører jeg jo at andre har veldig vellykkete ferier i Danmark, hvor de er på stranda hele tiden og sola skinner. Man bør vel uansett være forberedt på at det kan være dårlig vær hvis man velger Danmark som ferieland. 

Skrevet

Vi har feriert i Danmark flere sommere med strålende vær og kun vært uheldige 1 gang, men det året var det kaldt i hele nord-europa.

Ellers kan eg anbefale Seaclub mediterranean resort, alcudia. Heilt fantastisk for barnefamilier med flotte bassengområder, en liten lekeplass ved bassenget der vi var, show om kveldene og mange gode restauranter i nærheten. God mat på hotellet også. Eineste var at det var et lite stykke å gå til stranden med små barn, men det gikk fint. Og så hadde vi regn tre av seks dager, men en kan jo være uheldig uansett hvor en reiser.

Skrevet

Da dropper vi nok tankane om ferie i Danmark, vil ikke risikere vind og regn mesteparten av ferien. Håper HI får mange gode tips til barnevennlige sydenplasser, kanskje jeg stjeler noen av de tipsene :)

Skrevet

Mythos Beach på Rhodos, all inclusive, barneklubb osv. Lå litt øde, men min datter på nesten 4 elsket plassen. ( har vært totalt 6 ganger i syden med henne og dette var plassen hun likte best )

Anonymous poster hash: 4071b...d8b
Skrevet

Dauer av Syden-begrepet😂

Anonymous poster hash: 67843...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...