Gå til innhold

Parykk eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på 80 talls party og har lyst tror jeg å finne typiske grusomme parykker som gjenspeiler 80 tallet. Parykken kommer garantert å bli tatt av i løpet av kvelden, men litt moro å komme med tidenes tupert/kreppet hår og mannen med den hockeysveisen (han har nesten ikke hår).

 

Vi har typiske 80 talls antrekk klare... som sagt utover kvelden kommer garantert parykkene til å bli tatt av..men moro i starten.

 

Hva synes dere? Ja...vet parykkene er grusomme, men føler bare det blir prikken over i'en på antrekkene

 

Anonymous poster hash: 7ebcf...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor en ny tråd?

 

Kjør på med parykker



Anonymous poster hash: 80a84...379
Skrevet

 

Hvorfor en ny tråd?

 

Kjør på med parykker

 

Anonymous poster hash: 80a84...379

Jeg vingler...

 

 

 

Anonymous poster hash: 7ebcf...ed6

Skrevet

Ja, selvfølgelig! Spesielt hvis du allerede har parykkene. Hva skal du ellers bruke de til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...