Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg passer en fransk bulldog som nekter å spise. Han har spist noen få biter med svinefilet og en loffskive med leverpostei ( som han kastet opp igjen) på 4 dager! Han har fått tørrfôr , våtfor, kyllingkjøttdeig, ris, kokt skinke, håndmating, div skåler, hundepølse, godbiter.. Han bare snur hodet vekk og nekter å spise. Jeg har prøvd alt! Han drikker mye vann og har vært løs i avføringen. Nå er han veldig slapp og orker knapt nok å gå utenfor døren for å tisse. Han er vanskelig og sær i matveien og han har gått flere dager før også uten og spise men aldri så lenge. Har passet han i 3 uker og eieren kommer hjem i morgen og skal ta han med til veterinær. Nå er han bare skinn og bein og jeg trenger noen tips til hvordan jeg kan lure i han litt mat.. Anonymous poster hash: 82593...8cc
Hellinor Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Så lenge han drikker går det jo fint, han er vel syk og har dårlig matlyst? Spiser seg vel opp igjen når han blir frisk. Prøv kokt ris med buljong.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Kanskje han savner eieren sin? Min hund kan fint finne på å sultestreike når jeg reiser bort fra han. Det verste er jo at den som passer han er eldste sønnen min og hunden forguder han. Anonymous poster hash: c6280...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå