Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Drar folk på jobb? Barna i barnehage ? Skole? Nysgjerrig Oslo-borger her som virkelig er imponert over folk i Nord!👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymous poster hash: 8837a...2f0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Det e nu den same greia... Anonymous poster hash: b114e...857
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Jeg bor ikke i Kautokeino, men en annen plass i Finnmark. Da jeg gikk på skolen stengte den da det ble mer enn -40. -35 går alt som normalt. Folk drar på jobb i -40, handler å lever ett vanlig liv. Jeg har ikke opplevd at bhg har stengt selv om det har vært -40. Det er ikke så mange som er å går i gatene, men det er i grunn bare å kle seg godt ikke er jeg same heller Anonymous poster hash: 21f5f...79b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Kan være -30 her jeg bor og null problem det. Men barn er ikke ute på i pauser på skolen og barnehagebarn er ikke ute. Anonymous poster hash: 0551c...fbc
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Jeg bor i Oslo (marka) og det kaldeste jeg har opplevd her er -33 og det var mer enn kaldt nok! Men folk som bor i "sibirske" strøk er vel mer vandt til det og har sine forhåndsregler. Anonymous poster hash: d1794...e2c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Eneste forskjellen er vel at det er få som er ute frivillig over lengre tid. Selvfølgelig drar man på jobb, på skole og i barnehage, hvorfor skulle man ikke det? Anonymous poster hash: 5b5a0...52b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 Det er sjeldent vind på så kalde dager..så det føles ikke SÅ kaldt. Fuktig vind på kysten om vinteren er verre. Men innedag definitivt Anonymous poster hash: 6ce47...c10
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #8 Skrevet 5. januar 2017 Jeg bor i Oslo (marka) og det kaldeste jeg har opplevd her er -33 og det var mer enn kaldt nok! Men folk som bor i "sibirske" strøk er vel mer vandt til det og har sine forhåndsregler. Anonymous poster hash: d1794...e2c Det heter forholdsregler. Beklager, må bare påpeke det. Anonymous poster hash: e0312...8e7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Livet går som normalt. Folk drar på jobb og ungene på skole og i barnehage. Man oppholder seg ikke ute mer enn nødvendig og da kler man seg godt. Litt logistikk problemer kan det jo bli, eks. bilen vil ikke starte eller vannet fryser. Eneste grunnlag for å stenge skole og barnehage er hvis vannet fryser eller at bygget klarer å opprettholde nok varme. Anonymous poster hash: 575f9...a63
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Det heter forholdsregler. Beklager, må bare påpeke det.Anonymous poster hash: e0312...8e7 Det går bra, jeg tar meg ikke nær av at du påpeker det Jeg er ikke norsk, så av og til bommer jeg Anonymous poster hash: d1794...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå