Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Hvor mange har dere bedt, og hvor mange var det som kom? Hva serverte dere? Anonymous poster hash: ccc57...664
Leeloo76 Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Inviterte litt over 20, 16 kom. Jeg er en elendig vertinne, så tok hele gjengen med på restaurant (eget rom, sparte i et år). Beste investeringen jeg har gjort, kunne kose meg og prate med gjestene uten å tenke på noe, vertinnen tok seg av alt, bare sjekket diskret med meg om hun skulle sevrvere apiritif, kaffe ol. Kom på ca 1000 per pers med nydelig fireretters og vinpakke. Vi gikk ut på byen og danset etterpå, noen få dro hjem. Fantastisk kveld, skal gjentas om ti år 😄
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Inviterte litt over 20, 16 kom. Jeg er en elendig vertinne, så tok hele gjengen med på restaurant (eget rom, sparte i et år). Beste investeringen jeg har gjort, kunne kose meg og prate med gjestene uten å tenke på noe, vertinnen tok seg av alt, bare sjekket diskret med meg om hun skulle sevrvere apiritif, kaffe ol. Kom på ca 1000 per pers med nydelig fireretters og vinpakke. Vi gikk ut på byen og danset etterpå, noen få dro hjem. Fantastisk kveld, skal gjentas om ti år 😄 Takk for svar! 😊 Anonymous poster hash: ccc57...664
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Er vi så få 40-åringer her, eller mange som ikke feiret dagen med fest? Dytter litt jeg... Anonymous poster hash: ccc57...664
Iiiiik Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Jeg feiret ikke med jentefest, men inviterte mine venner uavhengig av kjønn. Inviterte ca 25 og 20 kom. Serverte tapas. Jeg liker å lage mat, og jeg liker å ha besøk. Liker å servere tapas, da kan mye gjøres ferdig på forhånd og det er naturlig å bli sittende lenge ved bordet.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Hadde jentefest hjemme, vi var vel en 12-15 stk. Bestilte tapas og fikk det levert på døra, veldig enkelt og greit. Anonymous poster hash: c7ec1...e3a
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 Jeg feirer ikke stort i det hele tatt, rett og slett fordi det ikke er viktig for meg. Jeg blir også helt lamslått når folk betaler tusenvis av kroner på selskap og fest, bare for å markere at man har rundet et bestemt tall. Men det er min mening. Jeg respekterer fullt ut andres, og sier heller ikke noe høyt til andre som velger det motsatte av meg :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Jeg feirer ikke stort i det hele tatt, rett og slett fordi det ikke er viktig for meg. Jeg blir også helt lamslått når folk betaler tusenvis av kroner på selskap og fest, bare for å markere at man har rundet et bestemt tall. Men det er min mening. Jeg respekterer fullt ut andres, og sier heller ikke noe høyt til andre som velger det motsatte av meg :-) Jeg har egentlig alltid tenkt som deg. Men det har også noe med å gjøre at jeg har flyttet til Norge som voksen, og at flere av mine nærmeste venninene bor i utlandet og ikke har mulighet for å komme. Jeg har fått meg flere venninner har, men likevel har nok alltid vært redd for at mange ikke kommer, eller at det ikke blir bra nok... nå får jeg bare lyst å hoppe i det å invitere til fest. Prøve å kose meg med de som kommer 😊 HI Anonymous poster hash: ccc57...664
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 Jeg inviterte også flere bekjente som jeg ikke har særlig kontakt med, så til sammen kunne eller ville ca 2/3 av de som var invitert komme. Ble veldig hyggelig . Anonymous poster hash: 28eba...17d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 Hadde fest med begge kjønn og serverte tapas. Det samme gjorde vi da mannen fylte 40. Har vært på jentefest der tapas fra cateringselskap har blitt servert, på jentefest med chili con carne og en annen mindre jentefest med hjemmelaget tapas. Anonymous poster hash: 703fb...1a6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 Skal på 40 årsdag i februar. Bare jenter, mat drikke og kjole😊 Anonymous poster hash: 13c4f...0ea
Love my kidz Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 Jeg feiret ikke 40 årsdagen min med fest. Trist egentlig 😔
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 Hadde ca 15 jenter i selskapet mitt og serverte tapas (ferdigbestilt) og cupcakes. Jeg stod for all drikke også. Anonymous poster hash: 058dc...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå