Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Run for the hills sier jeg bare! Hadde ALDRI turt å satse viss jeg visste dette om fortida til en fyr. Dra før det er for sent Camilla! http://lindameriksen.blogg.no/1483402814_.html Anonymous poster hash: e500e...e9e
Jallavalla Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Det innlegget er allerede diskutert her. Men ja - hun burde absolutt komme seg vekk. Tilsvaret hennes var tvert i mot en kjærlighetserklæring til mannen i sitt liv, så her kommer det nok ikke noe brudd før hun evt erfarer ubehageligheter selv. Desverre.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Jeg ble faktisk litt sjokkert når jeg leste det... finner ikke noen tidligere tråd forresten! Anonymous poster hash: e500e...e9e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Hun er så forelsket at hun tar sjansen, alle har en ryggsekk vet du og man må ikke stappe den for full med vilje. Bedre å bygge en bro fra to sider 😉 Men jeg håper hun er såpass våken at hun tar tegnene når de evt kommer.... At det hun vet gjør henne vanskeligere å manipulere om han prøver seg Anonymous poster hash: c6d61...563
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Sånne fyrer forandrer seg dessverre svært sjelden. Han har jo dom grunnet dette, det har han bekrefter selv på insta.. Han har jo igjen startet et forholdt, lovt gull å grønne skoger etter 3 mnd. osv. Dette viser jo bare at han absolutt ikke er rehabilitert på noen måte! Anonymous poster hash: e500e...e9e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Skulle ønske hun som skrev det blogginnlegget kunne fått noen til å lese korrektur før hun poster.. det er så slitsomt å lese så dårlig språk. Er forøvrig enig med resten, og har ingen problemer med å tro på henne. Anonymous poster hash: 74641...211
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 Er nok to sider av saken her .... hvordan kan dere vite at hun snakker sant !? Kan jo hende, men man vet ikke Anonymous poster hash: bd3c0...bcb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #8 Skrevet 5. januar 2017 Er nok to sider av saken her .... hvordan kan dere vite at hun snakker sant !? Kan jo hende, men man vet ikke Anonymous poster hash: bd3c0...bcb Han fikk jo samfunnsstraff da.... Anonymous poster hash: c6d61...563
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Skulle ønske hun som skrev det blogginnlegget kunne fått noen til å lese korrektur før hun poster.. det er så slitsomt å lese så dårlig språk. Er forøvrig enig med resten, og har ingen problemer med å tro på henne. Anonymous poster hash: 74641...211 Helt enig! Det hun skriver gir ingen mening😱 Så mange skrivefeil og dårlige formuleringer, toppet med selvkomponerte visdomsord 😱 Men nå skriver jo den andre voksne i husholdningen like dårlig... Hun har jo gang på gang skrevet at hun ikke har dysleksi, som om det er noen skam å ha det? Hun burde i hvert fall holde seg til enklere setningsoppbygging. Ikke bruke metaforer. Og sist, men ikke minst bruke retteprogram! Anonymous poster hash: 82a1b...f98
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Helt enig! Det hun skriver gir ingen mening😱 Så mange skrivefeil og dårlige formuleringer, toppet med selvkomponerte visdomsord 😱 Men nå skriver jo den andre voksne i husholdningen like dårlig... Hun har jo gang på gang skrevet at hun ikke har dysleksi, som om det er noen skam å ha det? Hun burde i hvert fall holde seg til enklere setningsoppbygging. Ikke bruke metaforer. Og sist, men ikke minst bruke retteprogram! Anonymous poster hash: 82a1b...f98 Jeg tror det henvises til den nye bloggen, altså eksen. Her er det altså tre voksne mennesker som har ansvar for tilsammen fire barn som knapt kan skrive en setning riktig. Ser for meg leksehjelpen der i huset 😂 Anonymous poster hash: 918c7...48f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 Ikke så ressurssterk sikkert. Ikke forbudt det altså. Men man trenger kanskje ikke vise hele Norge at man sliter Anonymous poster hash: bd3c0...bcb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #12 Skrevet 5. januar 2017 Men må tro det er god trening å skrive blogg da !! Anonymous poster hash: bd3c0...bcb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #13 Skrevet 5. januar 2017 Ikke så ressurssterk sikkert. Ikke forbudt det altså. Men man trenger kanskje ikke vise hele Norge at man sliter Anonymous poster hash: bd3c0...bcb . Syns hun er tøff som tørr jeg! Ja hun har dårlig spåk, men det hadde jeg dretet en lang balle i så lenge folk fikk vite hva drittsekken har gjort. At hun skriver om dette viser bare hvor langt hun er komt og hvor sterk hun er blitt. Hun lar seg ikke skremme lenger!! Anonymous poster hash: e500e...e9e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #14 Skrevet 5. januar 2017 Jeg tror det henvises til den nye bloggen, altså eksen. Her er det altså tre voksne mennesker som har ansvar for tilsammen fire barn som knapt kan skrive en setning riktig. Ser for meg leksehjelpen der i huset 😂 Anonymous poster hash: 918c7...48f He He He, trodde det var VP 😂 Men ja, det jeg skrev gjelder også den nye bloggeren 😂 Anonymous poster hash: 82a1b...f98
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #15 Skrevet 5. januar 2017 Men må tro det er god trening å skrive blogg da !! Anonymous poster hash: bd3c0...bcb Ja, og hun har drevet bloggen i seks år, men likevel er den dårligere enn noen gang på alle måte. En av grunnene til dette er at hun aldri tar til seg kritikk eller lærer av feilene sine. I min mening burde hun finne seg en annen måte å tjene penger på. Håper de små får hjelp. Anonymous poster hash: aa4ef...5e8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #16 Skrevet 5. januar 2017 Har dere sett dommen eller rullebladet hans? Anonymous poster hash: aa4ef...5e8
Gjest Skrevet 5. januar 2017 #17 Skrevet 5. januar 2017 Innlegg slettet grunnet spekulasjoner og rykter, samt svar til dette. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #18 Skrevet 5. januar 2017 Har dere sett dommen eller rullebladet hans? Anonymous poster hash: aa4ef...5e8 Han har jo sagt det selv . Så det hun skriver er fakta. Anonymous poster hash: 2d768...64f
Gjest Skrevet 5. januar 2017 #19 Skrevet 5. januar 2017 Innlegget er moderert for 2.gang og en gang til, så stenges tråden din HI! Han har aldri sagt eksakt hva han fikk samfunnstraff for og alt annet forblir spekulasjon. Følger med på denne kontoen vi moderatorer også. K. Taylor
Admin Skrevet 5. januar 2017 #20 Skrevet 5. januar 2017 Tråden er nå ryddet for tredje gang og vil bli stengt. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg