Gå til innhold

Hvordan hadde din mann reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sånn helt siden jeg var liten. Kastet opp veldig ofte også. Hos meg var det angst. Begynte på medisiner for et år siden, og har ikke vært kvalm siden da.

Anonymous poster hash: 24295...963

Feil tråd ;)

Anonymous poster hash: 7f3ef...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde nok spurt om ikke jeg kunne filme meg selv neste gang så han hadde noe å se på neste gang han skulle kose seg litt alene.

Anonymous poster hash: 3f0a0...0f7
Skrevet

Jeg tror han hadde blitt litt fornærmet faktisk.

Og helt ærlig; hadde hann hatt behov for å bruke sexleketøy på seg selv mens jeg var på jobb så hadde jeg også blitt litt fornærmet! Han kunne ha venter på meg.... :)

Anonymous poster hash: 254ae...639

Skrevet

min samboer liker at jeg gjør de. legger meg av og til før han og onanerer. så kommer han og knuller den våte fitta mi etterpå. bruker ofte og onanere forran han også. han blir tent av de😋

Anonymous poster hash: ef75e...8c8

Skrevet

Min vil at jeg skal kose meg alene så han hadde nok blitt kåt. Din mann HI hørtes sær ut som er sjalu på dine sexleketøy! 😂😂😂

Anonymous poster hash: fa85e...d64

Skrevet

Er han virkelig sjalu på Batteri-Bjarne?!? 😂😂😂

Da er det han selv som eier problemet... Snakker om dårlig selvtillit, hvis han føler seg truet av et leketøy!

Anonymous poster hash: 38546...d80

Skrevet

Det høres ut som om den mannen din er farlig kontrollerende og manipulerende og at han har psyket deg ned.

Jeg synes du skal bestille deg en time til familievernkontoret uten at han vet om det slik at du kan få snakke med en nøytral person om det forholdet du lever i.

Når du sier han har et voldsomt kontrollbehov og at du ikke lenger orker å kjempe mot det, da ringer alle alarmklokker i meg - du lever trolig i et forhold med psykisk vold!

Anonymous poster hash: 7f3ef...7dc

Samme tenker jeg.

Den mannen er en liten, liten person, hvis han kjemper så hardt for å være større enn noen andre.

Skrevet

Oj! Det hadde jeg aldri funnet meg i! Er han så kontrollerende og ute av normalen på andre områder også?

Her i huset hadde det gitt mannen tenning og det hadde sikkert medført noen seksuelle aktiviteter den kvelden. Kanskje en ønskereprise med tilskuer.

Anonymous poster hash: 2fed4...f48

Skrevet

Han hadde og har blitt sint. Men det er min kropp og mine lyster. Har jeg lyst å kose meg på egenhånd så gjør jeg det på akkurat samme måte som at han gjør det.

Anonymous poster hash: cdc7b...7a4

Skrevet

Hvis jeg hadde sakt at jeg hadde kost meg hadde han trodd jeg hadde lagd en kake jeg hadde spist mens jeg leste en god bok.

Anonymous poster hash: b9a99...fc2

Skrevet

Jeg hadde fortalt det til min mann fordi jeg vet han hadde tent på det.

Din mann er ikke riktig navla.

Anonymous poster hash: 4cdd5...60d

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å leve med en mann som skulle mene noe om det, sålenge det ikke var på bekostning av vårt sexliv. Det har han ingenting med!

Om jeg vil ha ti gafler i rumpa mens jeg suger på et stolbein gjør jeg det, uansett hva han synes.

Anonymous poster hash: 314d5...f06

Skrevet

Om jeg vil ha ti gafler i rumpa mens jeg suger på et stolbein gjør jeg det, uansett hva han synes.

Nå ble jeg skikkelig tent. Skal vi skype?

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig tent. Skal vi skype?

Nei, altså, det finnes grenser.

Skrevet

Nei, altså, det finnes grenser.

Det var noe med de gaflene. Tanken gjør noe med meg.

Skrevet

Leste denne tråden for mannen min nå, og han sa:

Skjønner ikke hvorfor noe skal bli gale det!

Anonymous poster hash: 894c9...78d

Skrevet

For en tulling!

Hadde glatt kjøpt nye leker og best han fikse problemene sine.

Anonymous poster hash: fec9b...0e4

Skrevet

Han vet at jeg gjør det når jeg føler for det og det samme gjør han. Så lenge det ikke går på "bekostning" av sexlivet så ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Sorry, men mannen din er jo helt på jordet! Har han veldig liten penis eller noe siden han reagerer på at du får nytelse på egenhånd?

Anonymous poster hash: 1a0ef...429

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...