Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg er medlem av en relativt stor hesteside på fb. Der ble det for 30 min lagt ut en forespørsel etter bilde av hest og barn som kunne brukes i en blogg, og folk poster bilder som noen galninger. Helt ukritiske hiver de bilder av ungen sin etter denne ungjenta uten å vite hva hun har tenkt å.skrive i denne bloggen eller hvem/hvor mange dette bildet vil bli delt til... Er det virkelig SÅ stas å få bildet av barnet postet på nett??? Anonymous poster hash: 6c413...7b3
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Vi må ikke bli for engstelige heller. Hvor ofte tenker du at ungene i hm katalogen ikke burde være der feks eller lurer på hvem de er? Stas å komme i avisa vet du Anonymous poster hash: 1047d...1a5
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Ja klart det 😂 Jenta på 4 sier: Pappa se her! Pappaseherseher pappa pappaseherseherseher PAPPA pappa pappapappapappapappaaaa Anonymous poster hash: 30fb5...3d4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 I en verden der det blir sett på som rene barnemishandlingen å legge ut bilder på en låst facebookside (vern av barns privatliv) så synes jeg jo det er overraskende at en offentlig blogg derimot er helt greit? Anonymous poster hash: 6c413...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå