Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg har en gutt som har store mandler å som dermed ofte har halsbetennelse. Vil det hjelpe å bruke hals ute nå når det er så kaldt? Tenker at det kanskje beskytter halsen så han ikke blir så lett syk. Anonymous poster hash: 0e538...769
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 opp Anonymous poster hash: 0e538...769
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Tror jeg hadde snakket med lege ang. fjerning av madler. Jeg vet ikke om hals vil hjelpe nevneverdig, men det skader vel heller ikke. Anonymous poster hash: 17e0f...948
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 far er ikke enig om at mandlene bør fjernes siden han "bare" er 5 år. Å kommer ingen vei uten hans tillatelse. Anonymous poster hash: 0e538...769
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Tror ikke hals vil hjelpe nevneverdig. Men kanskje Jonas maske (eller tilsvarende) vil hjelpe? Jeg hadde ikke akseptert at far sa nei uten bedre grunn. Har en gutt med mye problemer med luftveiene, og vi opererte polypper er første gang når han var 3 år, og skal ta de på nytt om ikke lenge. Var vurdert en stund å ta mandlene, men de bedret seg etter en hestekrefter på antibiotika. Er ikke gøy å sende fra seg et barn til operasjon, men når jeg så hvor mye bedre livskvalitet han hadde etter operasjonen er jeg ikke i tvil om at det er rett valg! Anonymous poster hash: de41f...0de
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Min hadde ofte øreverk, stinkende halsbetennelse og enorme mandler. Men plutselig etter han begynte på skolen, ble 6 år så forsvant alle plaGene. Han strakte seg 8 cm, han vokste av seg alt plutselig. Her maste mannen min om å fjerne mandlet etc. Jeg ville vente og se. Ser ut som at operasjon ikke er nødvendig her. Kler godt på han om vinteren. Hals, varm vindtett lue + hjelper her. Jakke med høy krage så blir mindre trekk på halsen. Anonymous poster hash: b0f5e...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå