Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Vanlig med parykk? Funnet noen skikkelige 80 talls parykker og det hadde vært moro Anonymous poster hash: b049f...d2a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Ja jeg var på party på 80-tallet ja. Det var ikke vanlig med parykk så du har vært heldig som har funnet noen.... Anonymous poster hash: 6b0e8...777
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Ja jeg var på party på 80-tallet ja. Det var ikke vanlig med parykk så du har vært heldig som har funnet noen.... Anonymous poster hash: 6b0e8...777 Ikke party PÅ 80 tallet...men 80 talls party nå selvfølgelig. Finnes jo mange 80 talls parykker Anonymous poster hash: b049f...d2a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Det finnes diverse jalla-butikker som selger diverse parykker, klær osv. Hvis jeg var deg ville jeg IKKE gått for disse. De er jalla ut og ikke fine i det hele tatt!!! Jeg var på 80-talls party i fjor og man så tydelig hvem som hadde handlet fra samme nett butikk ja.....f.eks mye-moro.no......usj Let heller i skuffer og klær etter autentiske klær, finne klær på loppemarked eller på Finn.no osv. Anonymous poster hash: 0378f...b5c
TinaK 1990 Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Det finnes diverse jalla-butikker som selger diverse parykker, klær osv. Hvis jeg var deg ville jeg IKKE gått for disse. De er jalla ut og ikke fine i det hele tatt!!! Jeg var på 80-talls party i fjor og man så tydelig hvem som hadde handlet fra samme nett butikk ja.....f.eks mye-moro.no......usj Let heller i skuffer og klær etter autentiske klær, finne klær på loppemarked eller på Finn.no osv. Anonymous poster hash: 0378f...b5c Helt uenig... det skal jo være jalla..det er jo det som er moro med 80 tall. Ingen antrekk er fine fra 80 tall. 80 talls party er rett og slett synonymt med bad taste party. Jeg var på 80 talls i høst og det var alt fra de som fant gamle klær hjemme til de som hadde handlet på nettet. Det som var felles er at alle var grusomt antrukket...og veldig forskjellig. Alle var ulike. Man går da ikke på 80 talls party for å være fin?? Fy søren så gøy vi hadde det...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Helt uenig... det skal jo være jalla..det er jo det som er moro med 80 tall. Ingen antrekk er fine fra 80 tall. 80 talls party er rett og slett synonymt med bad taste party. Jeg var på 80 talls i høst og det var alt fra de som fant gamle klær hjemme til de som hadde handlet på nettet. Det som var felles er at alle var grusomt antrukket...og veldig forskjellig. Alle var ulike. Man går da ikke på 80 talls party for å være fin?? Fy søren så gøy vi hadde det... Altså: "jalla" har ingenting med om antrekket er fint eller ikke. Og nei, 80-talls-party er slett ikke synonymt med bad taste! 80-tallet handlet om farger, permanent, hockey-sveis, smykker, skulderputer, ball-gensere, poco-loco, Miami Vice, Dynasiet og Madonna. Blant annet. Vil du ha en look fra 80-tallet så går det fint an å finne det i ordinære butikker, på loppemarked eller på loftet. Man trenger ikke gå på nettsider som selger Ball-gensere som ser ut som om de er laget av plast Eller Vice-dress hvor materialet er så tynt at det omtrent skjærer når du setter deg! DET er jalla!! Anonymous poster hash: 0378f...b5c
TinaK 1990 Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 Altså: "jalla" har ingenting med om antrekket er fint eller ikke. Og nei, 80-talls-party er slett ikke synonymt med bad taste! 80-tallet handlet om farger, permanent, hockey-sveis, smykker, skulderputer, ball-gensere, poco-loco, Miami Vice, Dynasiet og Madonna. Blant annet. Vil du ha en look fra 80-tallet så går det fint an å finne det i ordinære butikker, på loppemarked eller på loftet. Man trenger ikke gå på nettsider som selger Ball-gensere som ser ut som om de er laget av plast Eller Vice-dress hvor materialet er så tynt at det omtrent skjærer når du setter deg! DET er jalla!! Anonymous poster hash: 0378f...b5c Du har fasiten. Selvfølgelig. Fint vi kan være uenig. Veldig. Jeg synes 80 talls ER bad taste. Får jeg lov til å synes det? Får jeg lov til å synes at det er ok at folk skaffer antrekk fra ulike steder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå