Gå til innhold

Overnatte med eks, ny kjæreste. Hva mener dere!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks og jeg har en sønn sammen, hvor bi begge to er fotballtrenere.

Vi gikk fra hverandre for noen år siden og har begge to funnet oss en ny partner.

Nå skal vi snart på en stor turnering i en storby. Et dobbeltrom koster 4500kr helga der alle skal overnatte.

Jeg bestilte et rom til pappaen, sønnen og meg, med en ekstraseng på rommet.

Tanken er at gutten og jeg sover i dobbeltsenga og faren i sengen.

Dette tenkte jeg OVERHODE ikke på som noe problem, vi skal kun sove der.

Men, kjæresten har steila helt!!!😧

Min eks og jeg levde uten seksuell kontakt i 3 år før vi gikk i fra hverandre...Dette vet min kjæreste. Det SISTE som er tenkelig er noe seksuelt mellom oss.

Tenker dere kjæresten har grunn til å reagere?

Anonymous poster hash: a0896...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også steila

Anonymous poster hash: ebc70...f28

Skrevet

Hadde klikka

Anonymous poster hash: 5a050...6c2

Skrevet

om jeg var din nåværende sambo hadde jeg revurdert hele forholdet. respektløst

Anonymous poster hash: 866ac...f38
Skrevet

Det er ikke greit!!

Anonymous poster hash: 36590...476

Skrevet

Storby, da finnea det billigere alternativ. Du sover heller med en venninne/mor til kompisen til sønnen din og barna. Eksen din deler rom med en pappa med barn.

Skrevet

Hadde min kjæreste bestilt felles hotellrom for seg, sin eks og deres felles barn uten å snakke med meg først hadde jeg absolutt ikke opplevd det som greit. Det går på respekten for meg og mine følelser. Når det er sagt hadde jeg sannsynligvis ikke hatt problemer med opplegget du skiserer hvis jeg hadde blitt tatt med på råd før bestillingen var gjort, men det hadde vært avhengi av at partneren min hadde vært åpen for at jeg kanskje ikke syntes dette var greit, og at han i så fall var villig til å finne en annen løsning.

Anonymous poster hash: 67bc1...986
Skrevet

Hm, jeg syns faktisk ikke det er så ille, jeg. Gutten er jo der også. Hva kan skje, liksom? Jeg hadde stolt på partneren min i denne situasjonen.

Anonymous poster hash: 0a472...57d
Skrevet

Er det overhode ingen tillit i deres forhold?

Barnefar og jeg er kjempegode venner, barnet har to foreldre som samarbeider veldig bra og fortsatte som trenerteam også etter skilsmissen.

Alle ligger på rekke og rad i hotellkorridoren.

Vi har sovet sammen på liknende cup tidligere før jeg fikk ny kjæreste.

Jeg ser bare ikke problemet!

Skrevet

*kremt* hadde nok ikke likt det der nei.

Prøv å snu mynten

-mann

Anonymous poster hash: 384f1...a8d

Skrevet

Hadde dere skulle være alene på dette dobbeltrommet, kunne jeg kanskje syntes det var problematisk hvis jeg hadde problemer med tillit. Men det skal være med et barn. Hva tror kjæresten din vil skje mellom dere når dere har et barn i senga??

Nei dette burde være uproblematisk. 

Skrevet

Barnefar og jeg er kjempegode venner, barnet har to foreldre som samarbeider veldig bra og fortsatte som trenerteam også etter skilsmissen.

Ikke mye tillit hos dere heller :P

Rekke og rad kontra lukket hotellrom. Stor forskjell. Hun over deg skriver "hva kan skje, gutten er der". Vel,ville jeg hatt sex hadde gutten min fått sove på rom med bestekompisen ;)

Skrevet

*kremt* hadde nok ikke likt det der nei.

Prøv å snu mynten

-mann

Mynten kan vendes til den klinger, jeg ser fortsatt ikke problemet.

Det er 15 unger og foreldre. Vi har trent de i mange år. Hvorfor er det farlig å sove med en mann jeg har levd med i 15 år?

Vi har barn sammen, det er en del av meg.

Skal jeg bestille mitt eget rom fordi jeg ikke de 7 timene vi er på rommet ikke kan sove på samme rom?

Hva er faren?

HI

Skrevet

Ingen problem syns jeg.

Anonymous poster hash: 54a60...d6f
Skrevet

Ikke mye tillit hos dere heller :P

Rekke og rad kontra lukket hotellrom. Stor forskjell. Hun over deg skriver "hva kan skje, gutten er der". Vel,ville jeg hatt sex hadde gutten min fått sove på rom med bestekompisen ;)

Og om mor hadde hatt eget hotellrom og far delt med sønn kunne de knullet som kaniner på mors rom. Vil man ha seg får man det til uansett. Tenker at dette er uproblematisk.

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om din nye mann hadde gjort det samme med sin eks,- gitt at de hadde det samme forhold du har med din? Hadde du syntes det var helt ok?

Hjelper ikke hva du FØLER og VET hva er igjen mellom deg og din eks, dette kan ikke på noe som helst måte overføres til din nåværende mann. På samme måte som du aldri kunne vært sikker på hva som kunne ligge og "Ulme" mellom eksen til nye mann og henne om de skulle dele rom.

På en måte så er det jo uskyldig (barnet ligger der også), men igjen,- det blir fortsatt veldig intimt og "familiært" og det er kanskje det som er verst? Hadde kanskje vært enklere å takle om det bare var en mannlig trener og deg og din sønn... At det er pappan er det som gjør det "verst" tenker jeg........

Anonymous poster hash: aefc0...b71
Skrevet

Nå kan jeg bare svare for meg selv, og jo, det finnes definitivt tillit i mitt forhold. Men det finnes også respekt, empati og hensyn. Dersom det var min samboer som hadde bestilt det hotellrommet hadde jeg på ingen måte trodd han hadde gjort det for å være utro.Likevel hadde det såret meg hvis han hadde gjort det uten å snakke med meg først. Fordi et menneske med evnen til å sette seg inn i andres følelser vil forstå at det at kjæresten skal dele hotellrom med sin eks kan oppleves vanskelig, selv om man stoler på at det ikke komer til å skje noe. Fordi jeg forventer at min samboer har respekt nok til å finne ut hva jeg føler omkring dette, og at hensynet til mine følelser også tas med i vurderingen av hvordan dette skal gjennomføres.

Som sagt tidligere i tråden hadde jeg i utgangspunktet ikke hatt noe problem med at samboeren sov på hotellrom med sin eks og deres felles barn, men jeg hadde hatt problemer med at dette ble bestemt og bestillt uten at jeg ble tatt med på råd.

Anonymous poster hash: 67bc1...986

Skrevet

Det er 15 unger og foreldre. Vi har trent de i mange år. Hvorfor er det farlig å sove med en mann jeg har levd med i 15 år?

Skal jeg bestille mitt eget rom fordi jeg ikke de 7 timene vi er på rommet ikke kan sove på samme rom?

Hva er faren?

HI

Nei, men du kan dele rom med en annen mor, og eksen din kan dele rom med en annen far/mannlig trener. Selv om DU synes det er greit, så er dere to stk i forholdet og må respektere hverandres grenser. Vil du kjøre eget løp, sove med eksen og gjøre hva du vil, så kan du jo være singel? Da trenger du jo kun ta hensyn til deg selv.

Skrevet

Hva er faren?

HI

Nei, no har du bestillt rommet, og du blir å sove der.

Men d e ikke bare 1 ting her,

Her e d mange,

Tenk på:

Respekt

Åpenhet

Tillit

Forståelse

Og ikke minst *alene følelsen* (at han føler seg tilsidesatt)

M.m

No vet æ ikke ossen deres forhold er,

Men æ kan si at æ å kona hadde nok overlevd d,

Men d betyr ikke at æ hadde likt d.

Hvis du spille jernkvinne kortet, så kan forholdet ryke.

Prøv no heller å forklar han at d e han du vil ha, og ikke xn.

Enn å legge hele vekta på et barn,

for barnet kan flyttes,

Eller dere kan kalle et privat møte for "trener strategi"

Må ikke nødvendigvis være fysisk kontakt,

Psykisk kontakt kan også true et forhold.

Igjen.. følelsen av å bli stående igjen *alene*

Vet ikke om æ klare å formidle d riktig men..

Tenk litt på han å, å ikke bare på d praktiske.

-mann

Skrevet

Sjansen for at du kan ha sex med han hver trening er større. men jeg har ikke et eneste sjalusigen i kroppen. Hadde ikke tenkt over det

Anonymous poster hash: 050a4...abf

Skrevet

Enn å legge hele vekta på et barn,

for barnet kan flyttes,

Eller dere kan kalle et privat møte for "trener strategi"

Må ikke nødvendigvis være fysisk kontakt,

Psykisk kontakt kan også true et forhold.

Igjen.. følelsen av å bli stående igjen *alene*

Vet ikke om æ klare å formidle d riktig men..

Tenk litt på han å, å ikke bare på d praktiske.

-mann

Mener du da at TS eller eksen skal legge bort trenervervet? For de møtes jo på ukentlig basis, noe som vel gir større mulighet for at følelser evnt kan flamme opp, enn et opphold på samme hotellrom en helg.

Skrevet

Mener du da at TS eller eksen skal legge bort trenervervet? For de møtes jo på ukentlig basis, noe som vel gir større mulighet for at følelser evnt kan flamme opp, enn et opphold på samme hotellrom en helg.

Nei, d faktum at ho bare har gitt full gass,

Å bestilt hotellrom uten å snakke me kjæresten sin..

HØRT på hans tanker å meninger,

og kansje RESPEKTERT hans syn på saken.

Ser flere veldig gode forslag lenger oppe.

Men for all del.. trø flat pedal! GIRLPOWER😉

Skrevet

Hadde ikke reagert... 😳

Anonymous poster hash: 08453...2a6

Skrevet

Ser virkelig ikke problemet. Hva er det som ikke er greit med det? Om forholdet ikke tåler at veiene krysser mellom kjæresten og eksen med tanke deres felles barn tror jeg at forholdet bortkastet tid.

Hadde virkelig ikke hatt problemer med at typen hadde delt rom med eksdama og ungene. Det er en grunn til at det ble slutt og det er grunn til at han er sammen med meg.

Dessuten om en slik ting er nok til at han fyker på eksen og dumper meg så hadde det kommet til å skje uansett. Man trenger ikke natt og hotellrom for å ha sex.

Anonymous poster hash: 5eff6...3cd

Skrevet

Du er litt sånn som meg 😂 Jeg ser heller ikke problemet med å dele senger, telt osv. Jeg puler da IKKE på alt jeg kommer over! Men, du har nok en mann som hu Kari Jackesen dame (eller hva hun nå heter). Hu i Farmen 😂

Anonymous poster hash: 49c20...304

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...