Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Siste 2 mnd har jeg drukket sukkerbrus, spist sjokolade og snacks hver eneste dag.... I tillegg har jeg spist ganske mye ellers også. Eksempelvis en skive til frokost, 2 til lunsj, noe dritt mellom måltidene, ganske mye middag og gjerne masse sukker og dritt til kvelds. Og også et helt måltid noen ganger. Nå etter nyttår har jeg kuttet vanlig sukker (i overdrevne mengder). Spiser en skive til frokost, noe alternativ sunn lunsj (cottage cheece med eplebiter, kesam med litt kornblanding, egg med tomat ved siden av osv) og en vanlig porsjon middag. Også litt kesam, eller frukt på kvelden om jeg er skikkelig fysen. Tror dere jeg vil gå ned automatisk på denne omleggingen en periode? Er jo ganske stor endring.... Fy så vanskelig å slutte med masse sukker foresten!! Anonymous poster hash: b70b2...5be
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Kommer an på hva du spiste før de 2 månedene bl.a. Og hvor masse du har gått opp på de 2 månedene. Har du gått opp 10 kilo på den tiden går du nok ned litt igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Nei, det tror jeg ikke Anonymous poster hash: f5825...836
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Du vil i hvert fall slutte å legge på deg, og det e rjo også bra. Kan godt hende du går litt ned i vekt også Anonymous poster hash: 452af...f99
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Nei, det er ingen automatikk i at du går ned i vekt. For å gå ned i vekt må du få i deg mindre kalorier enn det fu forbrenner. I tillegg spiller selvfølgelig sammensetningen av det du får i deg en rolle. I tillegg er det viktig at du får kroppen til p forbrenne kalorier, dvaske går i "dvalemodus" fordi du plutselig spiser mindre. Du bør derfor være i aktivitet. Anonymous poster hash: 25e91...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå