Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 VI sliter med å bli gravid og er under utredning nå, men jeg leste litt om progesteron og lurer på om jeg tenker rett eller om jeg bare lager mer tankekjør på meg selv Jeg får vanligvis en øm pupp ca en uke før mensen, men denne gangen fikk jeg ømme pupper (begge)noen dager før el (testet). Så nå tolker jeg det som at kroppen har dannet mye mer progesteron enn vanlig denne mnd? Og det hadde i så fall vært bra? Anonymous poster hash: 40209...b5d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Noen?😊 Anonymous poster hash: 40209...b5d
Hannepålandet Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Kan tenkes. Men ikke sikkert. Det kan sjekkes med en blodprøve hvor gode progresteron nivåer du har.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Kan tenkes. Men ikke sikkert. Det kan sjekkes med en blodprøve hvor gode progresteron nivåer du har. Har tatt blodprøver, men venter på mannens time for å levere inn sædprøven sin, så får ikke svar før i februar en gang🤔 Anonymous poster hash: 40209...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå