Gå til innhold

Slafsing ved spising

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min slafser skikkelig når han spiser. Jeg bruker å si at jeg synes det er ekkelt. Jeg får frysninger når han slafser. Han slafser som verst når han spiser kyllinglår med hendene. Er det virkelig så vanskelig å spise ordentlig? Slafser deres menn? Er det håp å få slutt på slafsingen?

Anonymous poster hash: 96da7...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får ungene grei beskjed om å klappe igjen munnen når de spiser. Slafsing er ikke lov og det er helt forferdelig å høre på. Nå er jeg veldig var på matlyder generelt da, jeg får kløe langt inni lillehjernen når noen må inhalere kaffen fra ca 10 cm før de når kaffeoverflata. Fri og bevare.

Anonymous poster hash: e3719...e2f
Skrevet

Jeg har valgt bort to menn i min fortid fordi de slafset ;)

Jeg taklet ikke tanken på å høre på slafsingen resten av livet. I tillegg er det jo rett og slett dårlige manerer som blir ganske pinlig i selskap med andre. Jeg hadde blitt smårar om jeg måtte forholde meg til slafsingen bestandig, og da var det bedre for både meg og dem at vi ikke holdt sammen.

Anonymous poster hash: 5898b...9eb
Skrevet

Jeg har valgt bort to menn i min fortid fordi de slafset ;)

Jeg taklet ikke tanken på å høre på slafsingen resten av livet. I tillegg er det jo rett og slett dårlige manerer som blir ganske pinlig i selskap med andre. Jeg hadde blitt smårar om jeg måtte forholde meg til slafsingen bestandig, og da var det bedre for både meg og dem at vi ikke holdt sammen.

Anonymous poster hash: 5898b...9eb

Han slafser kun når det er meg og han, evt når barnet er til stede. Da bør han jo klare å skjerpe seg?

Anonymous poster hash: 96da7...102

Skrevet

Da hadde jeg kommet til å kommentert det ved hver eneste slafs.det er grusomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...