Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg har brukt altfor mye nesespray,var avhengig lenge..Fikk kortison spray av legen og ble bedre..Nå har jeg vært småtett i nesen i 4 mnd og har siste uka brukt otrivin.Var hos legen nå og han titta opp i nesa og sa det var veldig trangt oppi der,så skulle prøve kortison spray i 3 mnd...Livredd for at det ikke åpner seg og jeg må ta operasjon 🙈 Han sa også at man ikke var forkjøla i 4 mnd,men har or for kommer det da grønn snørr når jeg snyter meg??? Anonymous poster hash: 29e1b...80e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Jeg har brukt altfor mye nesespray,var avhengig lenge..Fikk kortison spray av legen og ble bedre..Nå har jeg vært småtett i nesen i 4 mnd og har siste uka brukt otrivin.Var hos legen nå og han titta opp i nesa og sa det var veldig trangt oppi der,så skulle prøve kortison spray i 3 mnd...Livredd for at det ikke åpner seg og jeg må ta operasjon 🙈 Han sa også at man ikke var forkjøla i 4 mnd,men har or for kommer det da grønn snørr når jeg snyter meg??? Anonymous poster hash: 29e1b...80e Sist jeg fikk kortison spray var for 3 år siden ca og har vært bra siden,helt til nå... Anonymous poster hash: 29e1b...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå