Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Ja det stemme. I sommer var vi på besøk hos svigers, Vi satt på sofaen, etter at barna var lagt, Og min sviger søster begynte å diskutere vekt å kosthold. Selv har jeg aldri tenkt på vekt, Og har gitt opp å bygge muskler.. 1,70 og 65kg Og siden det er skummelt å diskutere vekt med damer, Lå jeg lavt i terrenget 😂 Plutselig peker svigersøster på colaen å sjokoladen min å mener jeg var tykk. What! Hvorpå svigermor kaller meg for piperenser.. ?????? Skal æ være fornærmet eller fornærmet? Må bare få det ut av systemet. -Pappaen Anonymous poster hash: f0d60...122
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Piperenser eller pipstælk betyr at an er tynn herover. Svigerinnen din kan ha ment at du er tynnfeit. Altså tynn, men usunn. Derimot å si det høyt til deg er på grensen synes jeg. Jeg hadde vært furt på svigerinnen og ikke på svigermor. Anonymous poster hash: 8324e...19a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Høres bare ut som de mente å være morsomme. Ikke bry deg 😊 Anonymous poster hash: 2ee08...3a3
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Hehe.. Og dette har kværna siden i sommer? Her synes jeg det er en kombinasjon av utakt fra svigerfamilien din men ikke noe å tygge på så lenge. Anonymous poster hash: 25f8b...3b9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Hehe.. Og dette har kværna siden i sommer? Her synes jeg det er en kombinasjon av utakt fra svigerfamilien din men ikke noe å tygge på så lenge. Anonymous poster hash: 25f8b...3b9 Ja, e faktisk litt frau over at jeg er så lang sint 😂 Har en fysisk jobb, så e ikke mye fett på kroppen, Og derfor ble jeg rimelig satt ut av feit kommentaren, Men piperenser? 😂 -ts Anonymous poster hash: f0d60...122
Hjertefru Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Det var ufint av svigerinnen din å kalle deg tykk. Svigermor prøvde å ta deg i forsvar med å si at du var tynn som en piperenser. Er det noen du skal bli fornærma på her er det vel svigerinnen, ikke svigermor. Å kommentere andres størrelse er ikke greit, hvis de da ikke selv bringer det på bane. Eller hvis noen du har et godt forhold til er så tykke/tynne at du trenger å ta det opp pga helsen. Altså at det begynner å bli ekstremt. Men det gjelder jo ikke i ditt tilfelle, du er i høyeste grad normalvektig. Jeg er like høy som deg og veier ca 4 kg mer, og ser ikke på meg selv som tykk. Selv om jeg godt ser at jeg kunne gått ned til din vektklasse...
cecilies mamma Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 Du kan jo legge til at svigerinnen så vidt har bikket 20 og fullstendig opphengt i sunn mat, vegetarmat, matens innvirkning på helsa gennerelt. Hun så flere uvaner og prøvde på sin umodne og toskete måte å advare mot potensielle konsekvenser. Svigermor på sin side er tvunget til å passe kostholdet pga arvelig høyt kolestrol. Og unner ingen få det på samme måte. Deretter var diskuterte de deg og din svigerfar og svoger,samt mannekropp på gennerelt grunnlag. Herunder hvordan dere klarer gafle innpå i store mengder uten å legge på dere. Sånn allersist så er din svigermor glad i deg og tidvis bekymret for om du får i deg nok god næring.
soleia Skrevet 5. januar 2017 #8 Skrevet 5. januar 2017 Hei Cecilies pappa Du har nok blitt tøysa litt med. Pipestilk eller piperensar er ein veldig tynn person. Om du vert fornærma eller ikkje er vel opp til deg, men som eit svar på at du var tjukk var det godt meint. Svigerinna di høyres litt meir opphengt ut, ja, men var nok mest misunnelig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Ja, e faktisk litt frau over at jeg er så lang sint Har en fysisk jobb, så e ikke mye fett på kroppen, Og derfor ble jeg rimelig satt ut av feit kommentaren, Men piperenser? -ts Anonymous poster hash: f0d60...122 Bittelittegranne selvhøytidelig du kanskje Du har seriøst gått og tenkt på dette siden i sommer? Svigermor mente at du var tynn.... Du må riste av deg dette altså, tenk hvordan livet ditt vil bli om du skal henge deg opp i alle mulige kommentarer og gnu på dem i måned etter måned. Ha litt selvironi, det må da være bedre å være tynn som en piperenser enn feit som en julegris Anonymous poster hash: cadb6...de0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Bittelittegranne selvhøytidelig du kanskje Du har seriøst gått og tenkt på dette siden i sommer? Svigermor mente at du var tynn.... Du må riste av deg dette altså, tenk hvordan livet ditt vil bli om du skal henge deg opp i alle mulige kommentarer og gnu på dem i måned etter måned. Ha litt selvironi, det må da være bedre å være tynn som en piperenser enn feit som en julegris Anonymous poster hash: cadb6...de0 Jeg trodde det var selvtillit 😂😂😂 -ts Anonymous poster hash: f0d60...122
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 Du kan jo legge til at svigerinnen så vidt har bikket 20 og fullstendig opphengt i sunn mat, vegetarmat, matens innvirkning på helsa gennerelt. Hun så flere uvaner og prøvde på sin umodne og toskete måte å advare mot potensielle konsekvenser. Svigermor på sin side er tvunget til å passe kostholdet pga arvelig høyt kolestrol. Og unner ingen få det på samme måte. Deretter var diskuterte de deg og din svigerfar og svoger,samt mannekropp på gennerelt grunnlag. Herunder hvordan dere klarer gafle innpå i store mengder uten å legge på dere. Sånn allersist så er din svigermor glad i deg og tidvis bekymret for om du får i deg nok god næring. Du har ødelagt tråden min 😀 Vi ska ha oss en prat når du kommer hjem 😂 Anonymous poster hash: f0d60...122
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 Du er normalvektig. Drit i hva de sier. Anonymous poster hash: c22ba...f91
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 Du har ødelagt tråden min 😀 Vi ska ha oss en prat når du kommer hjem 😂 Anonymous poster hash: f0d60...122 Kan dere ikke bare snakke sammen!? Ansikt til ansikt? Evnt gå på FVK og ta det derifra! Anonymous poster hash: 59311...692
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #14 Skrevet 6. januar 2017 Kan dere ikke bare snakke sammen!? Ansikt til ansikt? Evnt gå på FVK og ta det derifra! Anonymous poster hash: 59311...692 Madammen vet alt, hun satt ved siden av meg under hele samtalen 😊 Å svigermor bor ca 190 mil herfra avhengig av sognefjellet, eller lillehammer 😉 Anonymous poster hash: f0d60...122
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #15 Skrevet 6. januar 2017 Madammen vet alt, hun satt ved siden av meg under hele samtalen 😊 Å svigermor bor ca 190 mil herfra avhengig av sognefjellet, eller lillehammer 😉 Anonymous poster hash: f0d60...122 Så da kommuniserer dere via Internett!? På en forumside!? For kjærringer!? Anonymous poster hash: 59311...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå