Gå til innhold

4 skiver på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 skiver mye å ha med seg på jobb? 😅

Er 6 uker på vei.. men skal ikke spise for 2 har jeg lest! har gått fra å spise en god morgen yoghurt til å spise 4 skiver. Redd det er alt brødet jeg blir stor av, og ikke babyen 😅 Føler det er rene manne-matpakka 😂

Jobber 6-7 timer. Spiser 2 skiver rett før jobb også 😏

Anonymous poster hash: 2fe37...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis så mye du har lyst på så lenge det er noenlunde sunt.

Jeg er skrubbsulten i uke 5-10 og spiser for to i den perioden. Men nå i uke 30 er jeg mett av ei skive til dagen. Noe som jo virkelig ikke er nok for å ha energi ut dagen. Så her går jeg på egenstyet tvangsspising.

Anonymous poster hash: b8882...621

Skrevet

En god morgen yoghurt inneholder mye sukker.

Anonymous poster hash: 7e9f3...1e6

Skrevet

Takk for svar:) Nå spiser jeg skive med smør, sylteflesk og majones. Vet ikke helt hvor sunt det er, men 🙈

Spiser kun god morgen zero, forresten 😊

Skrevet

Bare spis,

Like ikke tanken på at dere som bærer våre små

ska være sulten.

Selv spis jeg 6-8 skiver på jobb,

8-16 tømrer

-mann

Anonymous poster hash: afc49...c68

Skrevet

Hehe okei, om du spiser 8 skiver så spiser jeg 4 😎

Takk for svar, ha en fin dag alle:)

Hi

Skrevet

Er du 6 uker på vei og har gått opp noe allerede er det maten som har gjort det. Er du sulten så spiser du, men du bør nok tenke på at det mest sannsynlig er ulvehunger og ikke det at du trenger all den maten. Blir også mye brød.

Anonymous poster hash: bbae7...a10

Skrevet

En stripe majones er 100-200 kalorier, og smøret er ikke veldig mye bedre, så du kan jo begynne der ;)

Hva med å fylle på med havregrøt, gulrøtter, agurk, kålrot, osv for å ikke spise så kaloririkt? Og heller ha rikelig med pålegg på tynne skiver, feks noe proteinrikt, masse grønnsaker, og gjerne litt smør/avokado/fisk slik at du får noe fett også?

Anonymous poster hash: d6ee2...bcc

Skrevet

Haha ja, det har du rett i. Sikkert 1000 kalorier det måltidet der 😅🙈

Spiser bare halve nista idag.. og noe mer sunnere imorgen:) Takk for "moralpreken", vil jo helst ikke bli større enn nødvendig, det skal jo av igjen også.

Hi

Skrevet

Kjenner meg igjen! Med tredjemann var jeg konstant sulten og småkvalm. Det eneste som hjalp var å spise, og da gjerne "solid" mat med mye fett...😝🙈 Var nesten som å gå konstant små-fyllesjuk i flere mnd.

Bytt til sunnere mat! Kaloritett mat smaker ofte godt, men man kan bli fort sulten igjen... Og som du sier, er kjapt 1000 kalorier i de skivene der...!

Til sammenligning kan du feks steke deg 3-400 gram med kyllingfilet og ha en stor og god salat ved siden av...og kanskje komme opp i ca halvparten av kaloriene...!!

Anonymous poster hash: c55a8...805

Skrevet

Er 4 skiver mye å ha med seg på jobb? 😅

Er 6 uker på vei.. men skal ikke spise for 2 har jeg lest! har gått fra å spise en god morgen yoghurt til å spise 4 skiver. Redd det er alt brødet jeg blir stor av, og ikke babyen 😅 Føler det er rene manne-matpakka 😂

Jobber 6-7 timer. Spiser 2 skiver rett før jobb også 😏

Jeg ville ikke spist så mye brødmat. Det er nesten bare karbohydrater og er ikke spesielt mettende heller. Det er stor sjanse for å legge på seg da siden karbohydrater gjør at man lagrer mer fett i kroppen. Jeg ville heller spist måltider som inneholdt mest fett og protein pga det gir jevn energi og man legger ikke like mye på seg.

Jeg ville spist egg,avokado og banan. Mettende, inneholder alle næringsstoffer og får jevn og stabil energi med på kjøpet 😊

Evt salat med avokado og egg.

Evt smoothie med avokado, eggeplommer, kokosmelk og banan.

Hvorfor spiser du god morgen yoghurt? Den inneholder ca 12 sukkerbiter, mange som ikke vet det.

Anonymous poster hash: c96ac...f15

Skrevet

Jeg ville ikke spist så mye brødmat. Det er nesten bare karbohydrater og er ikke spesielt mettende heller. Det er stor sjanse for å legge på seg da siden karbohydrater gjør at man lagrer mer fett i kroppen. Jeg ville heller spist måltider som inneholdt mest fett og protein pga det gir jevn energi og man legger ikke like mye på seg.

Jeg ville spist egg,avokado og banan. Mettende, inneholder alle næringsstoffer og får jevn og stabil energi med på kjøpet 😊

Evt salat med avokado og egg.

Evt smoothie med avokado, eggeplommer, kokosmelk og banan.

Hvorfor spiser du god morgen yoghurt? Den inneholder ca 12 sukkerbiter, mange som ikke vet det.

For meg fungerte det i alle fall utmerket. Gikk kun opp 8 kg i graviditeten. Magen var flat rett etter fødsel. Jeg spiste meg mett og god i graviditeten, men spiste moderate mengder karbohydrater for å ikke legge unødig på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...