Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Vi vurderer å flytte utover i dette området, men er innflyttere så vi kjenner ikke til hvordan miljøet er her. Håper noen kan fortelle oss hvordan det er for barn og unge å vokse opp i disse områdene. Spesielt har jeg hørt at det er mye narkotika blant ungdommene i Asker generelt, er det virkelig så ille som jeg har hørt? Blir jo helt skremt, vil jo ikke flytte et sted hvor "alle" tester ut dette. Ellers synes jeg Asker virker så fint, men setter stor pris på å få høre ærlige meninger spesielt om disse områdene, alt positivt og negativt, kom med det. Anonymous poster hash: 06595...831
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Noen som kjenner til disse områdene? Anonymous poster hash: 06595...831
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Jeg er vokst opp i Vollen, og aldri prøvd narkotika 😉 men nå er jeg godt over 30 så håper du får svar fra noen som bor der nå. For det er mange år siden jeg flyttet Anonymous poster hash: 63170...81c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Jeg har bodd både i Vollen og nærmere Asker sentrum de siste få årene, og har tenåringsbarn som er veldig åpne mot oss foreldre. Det er noen få som drikker alkohol i 13-årsalderen, men har aldri opplevd eller hørt noe om noe dop. Ungdommene her er opptatt av skole og fritidsaktiviter, veldig lite festing. Sikkert mer i andre kretser, men det er isåfall små grupper hvor dette er et problem.. Anonymous poster hash: e9c90...63d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Ungdom er ekstremt opptatt av å være vellykkede og spessielt i Vollen er forventningene om at dere har råd til "alt" stor, men det er også stor andel ungdom som jobber og tjener penger selv. Se litt på bussforbindelser. Det er lett å komme seg til Oslo, men litt verre å komme seg til de større idrettsanleggene, kulturskolen ol. Du må derfor regne med å kjøre barna ganske mye. Blakkestad hadde et litt dårlig rykte tidligere, men det tror jeg har blitt bedre. Anonymous poster hash: f6c23...10b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Ok, takk for svar hvis dere ser. Flere som kjenner til disse områdene? Evt andre steder i Asker som anbefales? HI Anonymous poster hash: 06595...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå