Gå til innhold

Dere som har tatt keisersnitt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå du på barsel eller pasient hotellet ? :)

 

Erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 951f3...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barsel. Alltid barsel. Husk å skru på varmeovnen. Det glemte de hos meg. I februar. Drit kaldt på rommet alle fire dagene. De fant det ikke ut før vi sjekka ut.

 

Anonymous poster hash: 66ee5...35f

Skrevet

Lå på enerom på Riksen, de har ikke pasienthotell for fødende. Ble flyttet til seksmannsrom etter to døgn, valgte da å dra hjem i stedet.



Anonymous poster hash: 8b7c5...ce8
Skrevet

Barsel.

Men på stedet nr.2 ble gjort har de bare barsel. Verdens koseligste barsel :)

Skrevet

Takk for svar :) viss jeg ikke får enerom så flytter jeg på pasient hotellet :)

 

 

Håper flere vil svare :)

 

Anonymous poster hash: 951f3...3aa

Skrevet

Barsel begge gangene

 

Anonymous poster hash: 25a1c...394

Skrevet

Lå på barsel. Her får ikke de som har tatt ks på pasienthotellet.

 

Lå bare 2 netter, var supersprek, så dro hjem. 😍😀

 

Anonymous poster hash: 49c86...235

Skrevet

Måtte ligge på barsel. Enerom med bad. Min mann sov også på samme rom i en gjesteseng.

 

Dette var på st olav nå nettopp.

 

Lå tre dager.

 

Anonymous poster hash: f4f0c...6f8

Skrevet

Takk for svar :)

Ja mannen min skal jeg å få skrivd inn sammen med meg. Det gjorde vi sist gang også😁

 

 

 

Anonymous poster hash: 951f3...3aa

Skrevet

Kan ikke tenke meg at du får lov å ligge på hotell etter ks.



Anonymous poster hash: 65f8d...2b2
Skrevet

 

Kan ikke tenke meg at du får lov å ligge på hotell etter ks.

 

Anonymous poster hash: 65f8d...2b2

Hmm håper det viss romma er fulle :)

 

Sist gang var jeg i veldig god form etterpå. Jaja tiden får vise :)

 

Anonymous poster hash: 951f3...3aa

Skrevet

Så lenge du ikke føder helt ukomplisert på vanlig vis, får du ikke ligge på noe annet enn barsel 😊

 

Anonymous poster hash: 4c419...18a

Skrevet

Lå på barsel. Her får ikke de som har tatt ks på pasienthotellet.

 

Lå bare 2 netter, var supersprek, så dro hjem. 😍😀

 

Anonymous poster hash: 49c86...235

Samme her ! SUS forresten.

 

Anonymous poster hash: fafa7...f7b

Skrevet

La på barsel etter ks. Får ikke lov til å ligge på pasienthotellet da. Dette var Ahus.

Fikk da enerom, de har det eller tomannsrom.

Glad for at jeg lå på barsel siden jeg fikk spinalhodepine og høyt blodtrykk, på hotellet er du så og si helt alene (deilig det når du selv er helt frisk og fin, gjorde det nå sist), klarte ikke å ta meg av babyen etter ks pga hodepinen.

 

Anonymous poster hash: 8a0b0...6fb

Skrevet

Takk for svar :) viss jeg ikke får enerom så flytter jeg på pasient hotellet :)

 

 

Håper flere vil svare :)

 

Anonymous poster hash: 951f3...3aa

 

Jeg glemte å si at selv om jeg lå på barsel ordnet de enerom den første gangen.

De to neste var jeg på et annet lite sykehus som kun har enerom. Eller det er lagt opp til at det er plass til to på hvert rom, men det er det sjeldent behov for. Kan gå dager mellom hver fødsel der.

Anbefaler virkelig å undersøke litt rundt og ikke bare ta det som er nærmest. Jeg kjørte 1.5 time ekstra og det var det verdt.

Skrevet

Lå to dager på barsel på dobbeltrom og tre dager på familierom sammen med mannen. Fikk ikke være på pasienthotellet etter ks. Dette var på Haukeland/kk i 2004

Skrevet

Barsel. Du får ikke ligge på hotellet etter ks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...