Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Lå du på barsel eller pasient hotellet ? Erfaringer? Anonymous poster hash: 951f3...3aa
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Barsel. Alltid barsel. Husk å skru på varmeovnen. Det glemte de hos meg. I februar. Drit kaldt på rommet alle fire dagene. De fant det ikke ut før vi sjekka ut. Anonymous poster hash: 66ee5...35f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Lå på enerom på Riksen, de har ikke pasienthotell for fødende. Ble flyttet til seksmannsrom etter to døgn, valgte da å dra hjem i stedet. Anonymous poster hash: 8b7c5...ce8
It's all about me Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Barsel. Men på stedet nr.2 ble gjort har de bare barsel. Verdens koseligste barsel
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Takk for svar viss jeg ikke får enerom så flytter jeg på pasient hotellet Håper flere vil svare Anonymous poster hash: 951f3...3aa
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Barsel begge gangene Anonymous poster hash: 25a1c...394
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Lå på barsel. Her får ikke de som har tatt ks på pasienthotellet. Lå bare 2 netter, var supersprek, så dro hjem. 😍😀 Anonymous poster hash: 49c86...235
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Måtte ligge på barsel. Enerom med bad. Min mann sov også på samme rom i en gjesteseng. Dette var på st olav nå nettopp. Lå tre dager. Anonymous poster hash: f4f0c...6f8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Takk for svar Ja mannen min skal jeg å få skrivd inn sammen med meg. Det gjorde vi sist gang også😁 Anonymous poster hash: 951f3...3aa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Kan ikke tenke meg at du får lov å ligge på hotell etter ks. Anonymous poster hash: 65f8d...2b2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 Kan ikke tenke meg at du får lov å ligge på hotell etter ks. Anonymous poster hash: 65f8d...2b2 Hmm håper det viss romma er fulle Sist gang var jeg i veldig god form etterpå. Jaja tiden får vise Anonymous poster hash: 951f3...3aa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #12 Skrevet 5. januar 2017 Så lenge du ikke føder helt ukomplisert på vanlig vis, får du ikke ligge på noe annet enn barsel 😊 Anonymous poster hash: 4c419...18a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #13 Skrevet 5. januar 2017 Lå på barsel. Her får ikke de som har tatt ks på pasienthotellet. Lå bare 2 netter, var supersprek, så dro hjem. 😍😀 Anonymous poster hash: 49c86...235 Samme her ! SUS forresten. Anonymous poster hash: fafa7...f7b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #14 Skrevet 5. januar 2017 La på barsel etter ks. Får ikke lov til å ligge på pasienthotellet da. Dette var Ahus. Fikk da enerom, de har det eller tomannsrom. Glad for at jeg lå på barsel siden jeg fikk spinalhodepine og høyt blodtrykk, på hotellet er du så og si helt alene (deilig det når du selv er helt frisk og fin, gjorde det nå sist), klarte ikke å ta meg av babyen etter ks pga hodepinen. Anonymous poster hash: 8a0b0...6fb
It's all about me Skrevet 5. januar 2017 #15 Skrevet 5. januar 2017 Takk for svar viss jeg ikke får enerom så flytter jeg på pasient hotellet Håper flere vil svare Anonymous poster hash: 951f3...3aa Jeg glemte å si at selv om jeg lå på barsel ordnet de enerom den første gangen. De to neste var jeg på et annet lite sykehus som kun har enerom. Eller det er lagt opp til at det er plass til to på hvert rom, men det er det sjeldent behov for. Kan gå dager mellom hver fødsel der. Anbefaler virkelig å undersøke litt rundt og ikke bare ta det som er nærmest. Jeg kjørte 1.5 time ekstra og det var det verdt.
MTF Skrevet 5. januar 2017 #16 Skrevet 5. januar 2017 Lå to dager på barsel på dobbeltrom og tre dager på familierom sammen med mannen. Fikk ikke være på pasienthotellet etter ks. Dette var på Haukeland/kk i 2004
Blondzilla Skrevet 5. januar 2017 #17 Skrevet 5. januar 2017 Barsel. Du får ikke ligge på hotellet etter ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå