Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Kjøpte en bukse på Cubus for 49 kr. Får den på og passer, men er litt vidd nede. Ville dere beholdt med tanke på prisen og et skifte? Bare kjekt å høre hvordan dere tenker ang klær.? Anonymous poster hash: 6035a...53f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Får man byttet salgsvarer? Hadde ikke giddet bytte for 49 kr. Ikke at vi vasser i penger altså. Anonymous poster hash: 575e4...45d
It's all about me Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Den hadde jeg beholdt. Hvis jeg ikke brukte den som bukse hadde jeg klipt den av til shorts...hvis egnet stoff selvfølgelig.
Mamma_til_2 Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Litt vid nede gjør da ikke noe, liker ikke bukser som sitter limt i ankelen min, er buksen for lang da hadde den havnet bak i skapet og blitt brukt til noe en dag. Endret 5. januar 2017 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Vid nede eller vridd? De fleste kjedebutikker bytter vel ikke salgsvarer. Ofte har de jo "feilvaresalg" og der kjøper man jo plagget billig fordi det har feil. 49 for en bukse høres ut som feilvare. Anonymous poster hash: 26eb0...c63
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 For det første hadde jeg aldri kjøpt en bukse til 49 kr. Kjøper ordentlig kvalitetsbukser. Hadde jeg kjøpt en bukse til 49 kr hadde den uansett kun vært en bukse til å ligge på sofaen med så da hadde det ikke spilt noen rolle. Hadde aldri gått i en butikk for å bytte noe som koster like mye som en bolle på kafé. Anonymous poster hash: 17730...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå