Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Når testet dere positivt? Noen som testet positivt tidlig ( før IKM) med første, og ikke testet positivt før IKM med andre? Anonymous poster hash: 87c8e...702
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 10 Dpo med nr 2 og 3. Testet ikke før så vet ikke om de ville vært positive før. Veldig svak strek da. Med nr 1, testet jeg ikke før over en uke etter IKM. Han var ikke planlagt og jeg fulgte ikke med på syklusen. Bare våknet en morgen og var kvalm og kom på at jeg burde ha hatt mensen. Alle tre er gutter om det har noe å si. Anonymous poster hash: 65fe4...dac
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Jeg har fire barn, men har aldri drevet med testing før forventet mens. Ser ingen grunn til det, enten kommer mensen eller så tar jeg en test. Når en vet at det er flere befruktede egg som blør ut som en mens enn som faktisk fester seg i livmor og blir til et barn ser jeg enda mindre grunn til å teste så tidlig. Man trenger ikke vite om de befruktede eggene som blør ut fordi de ikke er liv laga. Ser egentlig ikke noe positivt i disse veldig sensitive testene som viser positivt så tidlig også må du sørge over en "abort" dagen etter forventet mens fordi egget ikke festet seg men blør ut... Jeg har to ganger testet positivt dagen etter forventet mens. Med tredje barnet testet jeg negativt dagen etter forventet mens, tok en ny test tre dager senere som også var negativ. 5 dager etter forventet mens tok jeg en tredje test, for jeg er vanligvis regelmessig som en klokke, og da testet jeg svakt positivt. Må ha hatt en sen eggløsning den måneden. Fjerde gangen ble jeg gravid på cerazette, mens jeg fremdeles ammet og ikke hadde hatt noen mens etter forrige svangerskap enda. Tok en test fordi jeg følte meg så kvalm og uggen, den var positiv før jeg hadde tisset ferdig på den. Fikk en ul for å fastsette termin, jeg ante jo ikke hvor langt på vei jeg kunne være, og da viste det seg at jeg var 8+3. Anonymous poster hash: f82d7...a64
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 10 Dpo med nr 2 og 3. Testet ikke før så vet ikke om de ville vært positive før. Veldig svak strek da. Med nr 1, testet jeg ikke før over en uke etter IKM. Han var ikke planlagt og jeg fulgte ikke med på syklusen. Bare våknet en morgen og var kvalm og kom på at jeg burde ha hatt mensen. Alle tre er gutter om det har noe å si. Anonymous poster hash: 65fe4...dac Det har nok ingenting å si med kjønn nei Anonymous poster hash: 7eed3...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå