Gå til innhold

Har dere reg dere på Æ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du har 4 barn hvorav to aktive tenårimgsgutter og et matbudsjett på minst 12.000 i måneden er 10% ganske mye.

At noen fører statistikk over matvanene mine blåser jeg leng mars i 😉

Anonymous poster hash: cbf06...7ea

Sorry skrivefeil, bommer på tastene i mørket og stoler litt for mye på autokorrekten. Skal legge meg nå jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har 4 barn hvorav to aktive tenårimgsgutter og et matbudsjett på minst 12.000 i måneden er 10% ganske mye.

At noen fører statistikk over matvanene mine blåser jeg leng mars i

Du får da ikke 10% av 12.000,-

Du får 10% avslag på de 10 varene du handler mest. som f.eks melk. kjøper du 4 melk får du 1,5 krone pr kartong avslag sånn ca. Slik jeg har forstått det.

Anonymous poster hash: 0a5f2...a5c

Skrevet

Hører på Æ nesten hver dag, aldeles nydelig musikk!

Frekt av Ræma å ta hans bokstav!

Anonymous poster hash: dfaef...600

Skrevet

Du får 10% avslag på de 10 varene du handler mest. som f.eks melk. kjøper du 4 melk får du 1,5 krone pr kartong avslag sånn ca. Slik jeg har forstått det.

Ja, og om man da bruker 10 liter melk i uka sparer man 780,- i året.

Anonymous poster hash: 4b726...949

Skrevet

Ja, og der jeg ville frem til er at når du bruker så mye penger på mat som vi gjør må du ta med deg alle de tilbudene du kan få for å spare litt. Jeg har trumf og Coop kort allerede, så handlingen min blir registrert der også, det bekymrer meg lite. Til sammen sparer jeg et greit beløp i året på disse fordelsprogrammene.

Skrevet

Du får jo 1% i trumf på absolutt alt du kjøper på kiwi, pluss 15% på frukt og grønt. Ulempen med kiwi er at det ikke blir trukket fra med en gang, du får det tilbakebetalt etterpå. Forsto det som at det på Rema trekkes fra med en gang?

Prisforskjellen på Rema og Kiwi er minimal da, men det var vel Rema som vant forrige test?

Det du beskriver som en ulempe seg jeg som en fordel. Å få 10,- i rabatt gjør per handle ikke akkurat susen. Å få 10,- på en annen konto man sjekker én gang i året, derimot.. det blir det litt penger av. Så jeg tviholder på trumfkortet mitt og forblir trofast kiwikunde 😉 (Nå er også kiwi nærbutikken min, da)

Anonymous poster hash: 5d78f...dc3

Skrevet

Har registert meg. Men tenker å bruke appen på dyre produkter som kjøtt, fisk etc. Tror det vil lønne seg. Heller betale melk, brød med et kort som ikke er knyttet til appen.

Anonymous poster hash: 2c8ed...bfc

Skrevet

JEg handler mest på Kiwi fordi jeg handler etter jobben, men Rema er nærmest så blir nok noen utvalgte varer jeg kjøper der sånn at jeg får 10% på de!

Skrevet

Er ofte innom både kiwi og rema, og selv om kiwi hevder de er billigst så er da frukt og grønnsaker mye dyrere der. Rema har ofte gode tilbud på frukt og grønt jeg benytter meg av. Men får regne litt på det nå, er jo uansett innom kiwi når vi handler bleier pga bleieavtalen.

Her vi bor er Rema skikkelig ræva på frukt og grønt - halvparten er grønt og halvparten er råttent. På Kiwi har de grønnsaker som jeg faktisk bruker (rødbet, pastinakk osv) som har god kvalitet og rimelig pris.

Skrevet

Var nettopp ute og handlet for 450 kr, og sparte visst 61 kr. Og det er jo faktisk litt. Får se hvordan det blir etterhvert, men så langt er jeg fornøyd ☺️

Anonymous poster hash: 3c134...9cd

Skrevet

Hvor lang tid gikk det fra dere registrerte dere kunne handle? Registrerte meg for en time siden og fikk beskjed om at jeg var "tidlig ute. Kan ikke brukes før kl 16"..

Anonymous poster hash: 40db9...d27

Skrevet

Nei, handler skjelden på rema da det blir en stor omvei, har kiwi 100 meter fra huset så pleier å handle der.

Anonymous poster hash: c8bdf...1ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...