Gå til innhold

Forsikringa trekte 3000,- for mye!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt endringer i forsikringer, skal vi betale mindre i mnd, og havna på 1500 i mnd.

Oppdaga at et trekk på 3000,- sto til forfall, ringte forsikringa og ga beskjed. Da ble det et nytt trekk på 1500,- som er rett. Men på trekkdatoen ble altså begge trekt! Ringte, og en hyggelig dame skulle prøve å hjelpe meg. Men fikk senere beskjed at pga. regnskapssystemet deres, kunne jeg ikke få tilbake pengene. Men skulle ikke betale på 2 mnd.

Frustrerende, da vi egentlig trenger de pengene... har de egentlig lov til dette?:(

Er dårlig på å stå opp for meg selv, så sier stort sett bare ok....

Anonymous poster hash: 38338...7c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymous poster hash: 2447f...59b

Skrevet

Anonymous poster hash: 2447f...59b

Skrevet

Siden du slipper å betale i 2 mnd så kan de vel de. Kjipt

Anonymous poster hash: 2b8d8...e88

Skrevet

Synes det er rett og rimelig at de betaler tilbake en såpass sum når de ble gjort obs på feilen sin flere dager før trekket :-(

Hi

Skrevet

Hvorfor stoppet du ikke det trekket som var feil selv? En smal sak det egentlig...

Anonymous poster hash: e15fb...11e

Skrevet

Hvorfor stoppet du ikke det trekket som var feil selv? En smal sak det egentlig...

Anonymous poster hash: e15fb...11e

Gikk ikke, var ingen stopp knapp på det trekket :( derfor jeg ringte...

Skrevet

Synes det høres veldig merkelig ut at de ikke kan tilbakebetale. Hva gjør de om de får inn penger de ikke skal ha?? Jobber med regnskap selv, og det skjer jo hele tiden at vi enten betaler til feil firma, eller firmaer betaler feil til oss, og da må vi jo betale tilbake, det samme om noen betaler feil beløp. Høres mer ut som de vil slippe merarbeid.

Skrevet

Det kan nå ikke stemme, da. Alle utbetalinger kan stoppes.

Anonymous poster hash: a87b4...e1a

Skrevet

Alle trekk kan stoppes, du må gjøre det i din nettbank eller ringe banken din og få de til og stoppe trekket, banken kunne tilbakekallt pengene om du hadde ringt de samme morning/ tidlig dag som du så pengene var ute av konto ( den tiden de bare er reservert ut av din konto)

Skrevet

Etter litt endringer i forsikringer, skal vi betale mindre i mnd, og havna på 1500 i mnd.

Oppdaga at et trekk på 3000,- sto til forfall, ringte forsikringa og ga beskjed. Da ble det et nytt trekk på 1500,- som er rett. Men på trekkdatoen ble altså begge trekt! Ringte, og en hyggelig dame skulle prøve å hjelpe meg. Men fikk senere beskjed at pga. regnskapssystemet deres, kunne jeg ikke få tilbake pengene. Men skulle ikke betale på 2 mnd.

Frustrerende, da vi egentlig trenger de pengene... har de egentlig lov til dette?:(

Er dårlig på å stå opp for meg selv, så sier stort sett bare ok....

Trekte? Trakk mener du?

Anonymous poster hash: f6ebc...acf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...