Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på et senter, og for fire dager fant jeg et gavekort på 250,-. (Var opprinnelig mer på det, men 250,- i rest. Var ikke et gavekort til å bruke der jeg jobber).

 

Ville du beholdt det? Levert det inn i informasjonen?

 

 

Anonymous poster hash: effe3...ff4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde levert det inn. Både fordi jeg ikke ville ha hatt samvittighet til å bruke det, det er ikke mitt, og fordi jeg er elendig til å bruke gavekort jeg selv har.

Skrevet

Hadde levert det inn. Jeg tror på karma så jeg prøver å være grei og ærlig så langt det går. 

Skrevet

Sånn som ting er nå så ville jeg merket det mye mer på samvittigheten enn på økonomien, så det hadde ikke vært verdt det å beholde det.

 

Men hadde jeg hatt 0 kr på konto og en uke til lønning så hadde jeg nok beholdt det hvis det kunne brukes på dagligvarebutikk (f.eks sentergavekort).



Anonymous poster hash: abf5e...e23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...