Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Jeg jobber på et senter, og for fire dager fant jeg et gavekort på 250,-. (Var opprinnelig mer på det, men 250,- i rest. Var ikke et gavekort til å bruke der jeg jobber). Ville du beholdt det? Levert det inn i informasjonen? Anonymous poster hash: effe3...ff4
Superdolly Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Jeg hadde levert det inn. Både fordi jeg ikke ville ha hatt samvittighet til å bruke det, det er ikke mitt, og fordi jeg er elendig til å bruke gavekort jeg selv har.
Mumua Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Hadde levert det inn. Jeg tror på karma så jeg prøver å være grei og ærlig så langt det går.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Sånn som ting er nå så ville jeg merket det mye mer på samvittigheten enn på økonomien, så det hadde ikke vært verdt det å beholde det. Men hadde jeg hatt 0 kr på konto og en uke til lønning så hadde jeg nok beholdt det hvis det kunne brukes på dagligvarebutikk (f.eks sentergavekort). Anonymous poster hash: abf5e...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå