Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 6-åringen fikk nylig påvist atypisk lungebetennelse på ferie i utlandet! Hun er ferdig med antibiotikakuren men hoster fortsatt kraftig! Bør vi ta henne med på en etterkontroll hos fastlegen her hjemme? Anonymous poster hash: 0dfa2...c95
Mamma_til_2 Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Jepp, man skal uansett på etterkontroll etter endt kur ved lungebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Er det mykoplasma hun har? Vi har hatt det alle sammen, og legen sa til meg at hosten kan sitte i i flere mnd. Og det stemmer, desverre. Men, jeg hadde absolutt tatt henne med til lege for en ekstra sjekk. Anonymous poster hash: ebaad...532
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Er det mykoplasma hun har? Vi har hatt det alle sammen, og legen sa til meg at hosten kan sitte i i flere mnd. Og det stemmer, desverre. Men, jeg hadde absolutt tatt henne med til lege for en ekstra sjekk. Anonymous poster hash: ebaad...532 Vet dessverre ikke akkurat hva hun har - var hos lege i utlandet, og alt de sa var at det var en 'atypical pneumonia' og ga henne antibiotika Anonymous poster hash: 0dfa2...c95
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Da regner jeg også med at de har gitt henne riktig antibiotika? Anonymous poster hash: a8174...861
It's all about me Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Har selv hatt mange lungebetennelser og har både opplevd at medisinen ikke virker slik at jeg etter endt kur må ta en ny en av annet merke, men har også opplevd at kroppen trenger noen dager etter endt kur for å bli kvitt de siste plagene. Ta en sjekk hos legen hvis du er i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå