Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Finnes det menn som er fantastiske? Eller er det alltids noe som ikke er bra, noe en ikke klarer å kommunisere om, ting som er irriterende? Hva skal og kan man forvente? Anonymous poster hash: 50115...62f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Mannfolk er som doer, enten er de opptatte eller så er de fulle av dritt Hilsen dame som koser seg i sofaen med fjernkontrollen mens mannen vasker og rydder kjøkkenet Anonymous poster hash: 1ec08...22d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Ah fantastisk! Og det gjør han uten at han er irritert over at du ikke hjelper til? Og du klarer å ikke ha dårlig samvittighet? Ikke det at jeg mener at dere burde føle slik, men det høres veldig avslappende ut ellers! Anonymous poster hash: 50115...62f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Min er fantastisk - jeg er heldig Anonymous poster hash: a3a30...3af
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Jepp, han er bedre enn meg, og jeg er slett ikke verst! aner ikke hvordan jeg endte opp med han, men glad for det. Anonymous poster hash: 3e713...9d9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Fantastiske menn finnes, men ikke perfekte. Og hva som regnes som perfekt varierer jo fra dame til dame også. Så det er alltids noe å irritere seg over, men det børjo helst være flere gode ting da. Kunsten er å fokusere på det positive, og se det som en styrke at man er forskjellige 😃 Anonymous poster hash: 80967...1de
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Ja, det finnes Jeg kan være irritert på mannen min, men da er det omtrent alltid fordi jeg er sulten, trøtt eller har pms, ikke fordi han er irriterende.. Min mann er tvers igjennom snill, han er godhjertet, hjelpsom, gavmild mot meg og andre, smart, gjør alltid sitt beste, blid og god❤️ Tror det finnes mange som han, men at mange kvinner tenker negativt om mannen sin dessverre, og dermed ikke ser hvor bra han er.. Anonymous poster hash: 48184...9c5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Mannen min er absolutt helt fantastisk, på 18de året! Tar sin del av ansvaret for unger, husarbeid og alt som må gjøres. I tillegg er han en god kjæreste. Men han er opptatt da... Og jeg har ingen planer om å gi slipp på han... Anonymous poster hash: 41b6e...4a4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 Ja har en bra kjæreste. Kunne bare ønske ar han overøste meg med omsorg og hjelp og omtanke og ros og slikt.. For mye å forlange?!... Anonymous poster hash: 50115...62f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 Villapaprika har visstnok en... Anonymous poster hash: d937d...831
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 Ja har en bra kjæreste. Kunne bare ønske ar han overøste meg med omsorg og hjelp og omtanke og ros og slikt.. For mye å forlange?!... Anonymous poster hash: 50115...62f Tenker helt likt, men så er jeg slik selv. Litt sårt å gi et kompliment og bare få m-m tilbake, og aldri høre noe selv. Men listen over fantastiske ting med han ellers er lang, så ville aldri byttet han ut. Anonymous poster hash: 768ed...3a6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 Villapaprika har visstnok en... Anonymous poster hash: d937d...831 Åneida. Fantastiske menn har jobb. Går ikke rundt og fjaser hele dagen....🙊 Anonymous poster hash: fe9a2...561
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #13 Skrevet 4. januar 2017 Finnes det menn som er fantastiske? Eller er det alltids noe som ikke er bra, noe en ikke klarer å kommunisere om, ting som er irriterende? Hva skal og kan man forvente? Anonymous poster hash: 50115...62f Min var fantastisk. Kunne ta opp alt. Fantastisk problemløser, arbeidsom og morsom. Ja, de må fins! Der må være flere enn én sånn der ute (satser jeg på). Anonymous poster hash: 80022...bc7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #14 Skrevet 4. januar 2017 Ja, jeg har kapret et eksemplar! Han er rett og slett godhjertet, raus, ærlig og snill samt har høy moral. Tror jeg kan prise meg lykkelig for at han har vært gjennom sitt med ekskona og jeg har vært gjennom mitt før vi møtte hverandre. Da setter vi pris på hva vi har sammen, samtidig som vi klarer å akseptere fortiden og sette pris på det vi hadde da og hva det betyr for hva vi har nå . Anonymous poster hash: d9cf8...54f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #15 Skrevet 4. januar 2017 Fantastiske menn finnes, men ikke perfekte Anonymous poster hash: 80967...1de Selv solen har sine flekker. Anonymous poster hash: 1493d...cfd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #16 Skrevet 4. januar 2017 Mange fanastiske menn, men ingen er perfekte og uten feil. Det er det heller ingen damer som er. Min mann er super, men ikke perfekt. Det hadde vært innmari slitsomt om han var perfekt, for jeg er ikke perfekt. Anonymous poster hash: 5d9e3...12a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #17 Skrevet 4. januar 2017 Ja! Han sitter her og ser på film, og klør meg på ryggen (han har holdt på i sikkert en halvtime) Det er han som ordner mest i hus og hjem, og som holder orden på meg Perfekt er han ikke, men fantastisk er han! Anonymous poster hash: 2613b...241
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #18 Skrevet 4. januar 2017 Glad for å høre det.. Anonymous poster hash: 50115...62f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #19 Skrevet 4. januar 2017 Finnes det menn som er fantastiske? Eller er det alltids noe som ikke er bra, noe en ikke klarer å kommunisere om, ting som er irriterende? Hva skal og kan man forvente? Anonymous poster hash: 50115...62f Min er en uperfekt mann, men han er fantastisk likevel. ❤ Anonymous poster hash: 2dd12...2a9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #20 Skrevet 4. januar 2017 Min mann er fantastisk på gode dager, og mer enn god nok resten av tiden. Han vasker alle klær, støvsuger og rydder, lar meg sove mens han steller og ordner tre barn klar for skole og barnehage, ser meg og mine behov, og strekker seg langt for at familien skal ha det bra. Men han lager aldri middag , roter i bilene, legger håndklær på gulvet i stedet for skittentøyskurven og sovner når vi ser TV sammen (så jeg må se episoden om igjen). Synes han er fantastisk på mange måter, men selvsagt har han styrker og svakheter😊 Anonymous poster hash: e97f4...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå